تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با صدور پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۷۵۵۶۲
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت:

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 دفاع مقدس، نام آشناترین واژه درتاریخ سراسر حماسه و غیرت مردان و زنان ایران اسلامی و نمادی از ایستادگی و مقاومت ملت سرفرازی است که تا پای جان بر عهد خود با امام راحل(ره) ایستادند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک مقدس ایران را به دشمنان واگذار کنند.

دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از سرنوشت سازترین مقاطع انقلاب اسلامی است که ملت رشید ایران با بصیرت، شناخت و آگاهی در آن حضور یافت و با ایثار و از خود گذشتگی افتخاری را رقم زد که از آن به عنوان دفاع مقدس یاد شد، دفاعی که از آرمانهای اسلام ناب محمدی (ص) و خاک پاک میهن اسلامی صورت گرفت.

تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش نمایند.

اینجانب یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا را گرامی داشته و آغاز هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور استان گیلان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، تبریک عرض می نمائیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظرات