خبرهای داغ:

رزمندگان در دوران جنگ سنگ تمام گذاشتند

رزمنده دوران مقدس در سرخه گفت: در طول ۸ سال جنگ نه تنها رزمندگان از خاک میهن حراست کردند بلکه در دفاع از مرزهای عقیدتی و ارزش‌ها نیز سنگ تمام گذاشتند.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۹۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با اربعین حسینی و به مناسبت هفته شکوهمند دفاع مقدس مراسم بزرگداشت دلاورمردان عرصه ایثار و شهادت با حضور پرشور بسیجیان همیشه در صحنه با روایتگری محمد احسانی رزمنده و یادگار جبهه و جنگ اجرای برنامه های فرهنگی در پایگاه حضرت زینب (س) سرخه برگزار شد.

محمد احسانی در جمع بسیجیان اظهار کرد: در طول ۸ سال جنگ نه تنها رزمندگان از خاک میهن حراست کردند بلکه در دفاع از مرزهای عقیدتی و ارزش‌ها نیز سنگ تمام گذاشتند.

او افزود: دفاع مقدس یکی از سرفصل‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است چراکه اگر دفاع مقدس نبود ایران، عزت، کرامت و استقلال هم نبود. اگر این حماسه بی‌بدیل رزمندگان اسلام نبود دشمن شام خود را همان‌طور که ادعا کرده بود در تهران می‌خورد.

رزمنده دوران مقدس تصریح کرد: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت جز با ترویج باورهای معنوی و تبیین فلسفه شهادت میسر نیست و اگر پیام عاشوراییان منتقل نشود، فرهنگ عاشورا زنده نمی‌ماند.

احسانی عنوان کرد: هرکدام از پیشکسوتان دفاع مقدس کوله باری از خاطرات و تجربه ها هستند که امروز با روش ها و ابزار مناسبی باید به نسل جدید منتقل شود.

در ادامه دکلمه خوانی یک بسیجیان و اجرای گروه سرود نوجوانان بسیجی این پایگاه زینت بخش محفل شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها