خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

حضور بانوان در عرصه های اقتصادی موجب گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی می شود

سردار آتانی گفت: حضور بانوان در عرصه های اقتصادی موجب گسترش و تعمیم فرهنگ اقتصاد مقاومتی می شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۴۰۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین افتتاح نمایشگاه بزرگ ایرانی اسلامی نخ کوک که همزمان با هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به نقش زنان بسیجی در اقتصاد مقاومتی بیان کرد: امروز جهت افتتاح نمایشگاه ایرانی اسلامی، در محلی حاضر شدیم ایمان و اعتمادمان به بانوان انقلابی بیشتر شد.

وی گفت: اقتصاد خانواده مدیون بانوان است. مدیریت صرف از خانه بر عهده آنهاست. راه اندازی فضاهایی از جنس نمایشگاه ایرانی اسلامی نشان از دغدغه دلسوزانی دارد که نگران بروز فرهنگ پوچ غرب در جامعه ای با فرهنگ و تمدن هزاران ساله دارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: یکی از نمادهای بروز فرهنگ غرب پوششی است که با مبانی دینی و مذهبی ما و با خاستگاه ملی ما فاصله دارد. امروز بانوان دغدغه مند جامعه، این مسئله را خوب تشخیص دادند و با دور هم جمع شدند و با همفکری خودشان نگرانی ها و دغدغه های خود را عملی به عرصه رساندند.

سردار آتانی عنوان کرد: در این دوران سرنوشت ساز جمهوری اسلامی ایران، همه باید برای توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند. حضور بانوان در عرصه های اقتصادی موجب گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها