خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

نیروهای نظامی، مقتدرانه و با چشمان بیدار حافظ مرزهای کشور هستند

سردار آتانی گفت: نیروهای نظامی ما در کنار یکدیگر در تمام مرزهای میهن اسلامی، با اقتدار مستقر بوده و با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.
کد خبر: ۹۳۸۱۷۵۳
|
۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به مولفه امنیت و دستیابی به امنیت پایدار بیان کرد: امنیت یعنی مردم در تمام جامعه احساس ایمنی و آرامش داشته باشند. امنیت یعنی مردم در کمال آرامش در حوزه های تجاری و اقتصادی فعالیت نمایند و این امنیت از سوی نیروی انتظامی عزیز تامین می شود.

وی گفت: امنیت یعنی بانوان در جمهوری اسلامی با حفظ همه هویت زنانه خود، در آرامش زندگی کنند و امنیت آنها از سوی نیروی انتظامی تامین می شود.

سردار آتانی با اشاره به حضور پاسداران سپاه در کنار دیگران نیروهای مسلح در برقراری امنیت اظهار کرد: ما پاسداران در کنار برادران عزیزمان در نیروی انتظامی قول می دهیم که از درخانه، مدرسه، مهدکودک، دانشگاه، مسجد تا مرزهای شمالغرب و جنوب شرق، امنیت پایدار را برای آرامش مردم عزیزمان ایجاد نماییم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: آن چیزی که امروز مایه افتخار است این موضوع مهم است که در تمامی مرزهای شمال و جنوب و شرق و غرب، نیروهای نظامی ما در کنار یکدیگر مستقر و با دستان پر و چشمان بیدار از حیثیت جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنند.

وی افزود: زمینه های مختلفی که برای خدمت فراهم شده به برکت خون شهدایی است که جهاد را بر خود لازم دانستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها