خبرهای داغ:
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین؛

توزیع ۲۵۰ بسته لوازم التحریر توسط هلال احمر در قزوین

میرزایی گفت: ۲۵۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق محروم توسط اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۲۷۲۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱

 

نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همزمان با بازگشایی مدارس دستگیری از دانش آموزان نیازمند با توجه به هدف جمعیت هلال احمر که تسکین آلام بشری است باید مورد توجه قرار گیرد و در همین راستا طرح ملی مهربانی مهر در هلال احمر به اجرا درآمد.

وی افزود: تاکنون ۲۵۰ بسته لوازم التحریر به ارزش ۴۰۰ میلیون ريال بین دانش آموزان نیازمند استان قزوین توزیع شده است و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

میرزایی در رابطه با این طرح عنوان کرد : حمایت از دانش آموزان محروم جهت ادامه تحصیل با بهره گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص سازمان، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بدین منظور طرح ملی مهربانی مهر در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسانها و تسکین آلام بشری به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: معاونت جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین به کمک خیرین و اعضاء جوانان اقدام به توزیع لوازم التحریر مورد نیاز در بین دانش آموزان مناطق محروم استان کرده است که امیدواریم بتوانیم در راستای دستگیری از دانش آموزان مناطق محروم گام های موثری برداریم و خدمات شایسته ای در راستای تسکین آلام بشری ارائه دهیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها