خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور؛

مشارکت ۱۰ هزار دانشجو معلم در سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان

خنیفر گفت: مشارکت ۱۰ هزار دانشجو معلم در سی و یکمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان، نشان از اهمیت امر و توجه دانشجو معلمان به فراگیری علوم قرآنی دارد.
کد خبر: ۹۳۸۴۱۶۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسین خنیفر در آئین اختتامیه سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی قزوین و با حضور مسئولان استانی برگزار شد بیان کرد: یکی از ضرورت های مهم جامعه آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم و معارف قرآنی است که جشنواره قرآن و عترت یکی از راه های تحقق این امر مهم است.

وی گفت: بی شک جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان در انس و توجه ببشتر دانشجو معلمان با کلام وحی و معارف آن بسیار مهم است و این جشنواره قدم های موثری در راستای گسترش این محوریت برداشته و با ورود به دهه چهارم برگزاری، از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور اظهار کرد: در طول سال های گذشته تلاش شده تا ابداعات و نوآوری هایی در هر دوره از این جشنواره ایجاد شود از این رو در این دوره شاهد ایجاد رشته جدید نوآوری قرآنی و استارت آپ هایی در زمینه قرآن بودیم.

خنیفر، نقش بی بدیل قرآن در هدایت و تربیت و پرورش جامعه اسلامی را مهم و بسیار موثر خواند و عنوان کرد: بی شک انس معلمان تربیت یافته به ویژه در دانشگاه فرهنگیان، موجب پرورش و تربیت دانش آموزانی می شود که هم به علم و هم به اخلاق و معارف اسلامی مجهز هستند و این یکی از شاخصه های مهم دانشگاه فرهنگیان است.

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده دانشجویان در سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان گفت: مشارکت ۱۰ هزار دانشجو معلم در سی و یکمین دوره جشنواره قران و عترت دانشگاه فرهنگیان، نشان از اهمیت امر و توجه دانشجو معلمان به فراگیری علوم قرآنی دارد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها