خبرهای داغ:

دو اتاق ورزش در مدارس شهرستان سرخه افتتاح شد

همزمان با هفته تربیت بدنی برنامه دو اتاق ورزش در آموزشگاه دخترانه شهید حسن حسنان و مجتمع آموزش و پرورشی شهدای روستا افتر در شهرستان سرخه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۳۷
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی و ایجاد شرایط و محیط مساعد جهت ورزش برای دانش آموزان دو اتاق ورزش در مدارس شهرستان سرخه با حضور مریم آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از کارشناسان حوزه تربیت بدنی و فرهنگی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این برنامه دو اتاق ورزش در آموزشگاه دخترانه شهید حسن حسنان و مجتمع آموزش و پرورشی شهدای روستا افتر در سرخه انجام گرفت.

مریم آشور در این مراسم در جمع دانش آموزان اظهار کرد: امروز نیاز به شادی و نشاط بیش از گذشته در مدارس مشهود است و تحقق این مهم ضرورت ایجاد چنین طرح هایی را می افزاید.

او افزود: در حال حاضر لازم است در همه فعالیت‌های خود سلامت جسمی روحی روانی دانش آموزان اولویت اصلی خود قرار دهیم زیرا جهت ایجاد پیشرفت و جهش علمی در جامعه نیازمند افرادی با سلامت کامل جسمی و فکری هستیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بیان داشت: در شرایط موجود ضروری است نگاه خود و دانش آموزان را به تربیت بدنی تغییر دهیم و سطح آگاهی دانش‌آموزان و خانواده‌ها را در رابطه با اهمیت ورزش افزایش دهیم، خصوصاً اینکه در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا و قرنطینه خانگی نیاز به فعالیت‌های ورزشی جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی، کاهش استرس و جلوگیری از چاقی و اضافه وزن ضروری است.

درحاشیه این مراسم دانش آموزان در تیم های گروهی حرکات نمایشی و ورزشی را انجام دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها