مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد

هدف اصلی بسیج سازندگی حمایت از اشتغال و محرومیت زدایی

تویسرکان-مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان گفت: هدف اصلی بسیج سازندگی حمایت از اشتغال و محرومیت‌زدایی است.
کد خبر: ۹۳۸۴۸۲۷
|
۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود بیات در دیدار با رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه کشوری بین سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت: بسیج سازندگی همواره در راستای اشتغالزایی کوشیده است تا بتواند سهم کوچکی از تحقق شعار هر سال را به خود اختصاص بدهد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی بسیج سازندگی حمایت از اشتغال و محرومیت‌زدایی است، افزود: ایجاد تعامل و تفاهم‌نامه کشوری بین دو دستگاه، حمایت از اشتغال را تسهیل کرده و امید است که در ایجاد واحدهای کوچک زود بازده کمک شایانی داشته باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به افراد تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی گفت: حمایت از قشر محروم و افراد تحت پوشش مایه افتخار ما در بسیج است.

وی با اشاره به تشکیل «بسیج مستضعفین» توسط امام راحل عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند«مستضعفان و محرومان و ستمدیدگان نور چشمان ما و اولیای نعم همه هستند» بنابراین لازم است در راستای اشتغال و کمک به اشتغال محرومین و افراد تحت پوشش پای به عرصه جهاد گذاشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان تویسرکان نیز در ادامه ضمن تبریک میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با اشاره به حضور بسیج در عرصه مقابله با کرونا اظهار داشت: حضور بسیج در همه عرصه‌ها چشمگیر و ملموس بوده است.

علیرضا ملکی ادامه داد: در عرصه اشتغال نیز به طور قطع بسیج سازندگی موفق بوده و این موفقیت جز به اراده بسیج محقق نخواهد شد.

در پایان این دیدار نیز تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات