خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رزن:

بسیج به بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی اجتماعی نظامی در جهان تبدیل شده است

رزن-فرمانده سپاه ناحیه رزن با بیان اینکه امام راحل بسیج را برای همه دوران‌ها پایه‌گذاری کرد، گفت: بسیج بعد از جنگ به بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی اجتماعی نظامی در جهان تبدیل شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۴۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ داود مهدوی در نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان شهرستان رزن ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امام راحل بسیج را برای همه دوران‌ها پایه‌گذاری کرد.

وی افزود: بسیج فقط برای دهه ۶۰ و دفاع مقدس نبود اگرچه در آن ایام هم وظیفه و رسالت خود را به خوبی انجام داد و در دفاع مقدس آبدیده شد و با بینش در آزمایش خود سربلند بیرون آمد و بعد از جنگ به بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی اجتماعی نظامی در جهان تبدیل شد.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تاکید کرد: بسیج مانند یک دانشگاه است که مردان و زنان وارد بسیج می‌شوند و در آن درس ایمان، اخلاص، شهادت، شجاعت، گذشت و ایثار و فداکاری را یاد می‌گیرند و خروجی آن پیشرفت، استقلال و آبادانی کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه صحنه‌ها و چالش‌های اساسی کشور نقش فعال دارد، عنوان کرد: با همکاری مردم انقلابی شهرستان‌های رزن و درگزین به مناسبت هفته بسیج ویژه‌برنامه‌هایی برگزار می‌شود.

مهدوی در خصوص برنامه‌های هفته بسیج گفت: تهیه یک هزار بسته معیشتی برای اقشار محروم، برگزاری زنگ مقاومت در مدارس توسط معلمین و دانش‌آموزان بسیجی، اجرای جشن‌های رضوی در پایگاه‌های مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی توسط گروه‌های جهادی از جمله این برنامه‌ها است.

وی برگزاری یادواره شهدای محله، رزمایش اقتدار بسیج، اعزام تیم پزشکی برای مناطق محروم با ویزیت رایگان، پیاده‌روی خانوادگی با همکاری شهرداری، غبارروبی مزار شهدا، دعای ندبه سراسری در روز جمعه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در کانون شهرستان بسیج و ... را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این هفته برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات