فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان اعلام کرد؛

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج در دشتستان

فرمانده ناحیه سپاه دشتستان گفت‌: طی برنامه ریزی‌های انجام شده بیش از ۱۵۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان دشتستان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۶۱۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، سرهنگ غلامپور صبح پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج به شعار هفته بسیج امسال، که " بسیج پاره تن مردم است و هرگز نباید مصالح مردم را فراموش کرد " اشاره کرد و افزود: با توجه به سند بالادستی راهبردی بسیج که ده ساله برنامه ریزی شد، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم شده است.
وی اظهار داشت: در اهمیت و شأن و جایگاه بسیج همین بس که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند بسیج مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین نیروی مقاومت در جهان است.
فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه تفکر بسیجی امروز به الگویی در جهان بدل شده است تأکید کرد: هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین و تشریح جایگاه بسیج در دنیاست.
این مقام مسئول افزود: امروز تفکر بسیجی نه تنها در منطقه بلکه در قلب اروپا و آمریکا نیز به عنوان یک تفکر آزادی‌خواه و حق‌طلب در حال گسترش است.
سرهنگ غلامپور بسیج را یک مجموعه قوی، از مردم و برای مردم دانست و گفت: امسال شعار محوری هفته بسیج با عنوان «بسیج پاره تن مردم است» نام‌گذاری شده است.
وی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ملت ایران نمادش بسیج است و تمام مردم ایران بسیجی هستند مگر آن دسته از افرادی که دل درگرو انقلاب و نظام ندارند.
فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به اینکه یاد شهدا را باید همیشه زنده نگه داشت به برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: اجرای میز خدمت مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان در روز پنجم آذر ماه در مصلی جمعه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
وی تقدیر از اولین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت، پویش نذر خون، مسابقات ورزشی، رزمایش جهادگران بسیجی، عطر افشانی قبور مطهر شهدا، پویش من و رفیق شهیدم در فضای مجازی و افتتاح اولین حوزه مقاومت عشایری در سطح استان را از دیگر برنامه‌های هفته مبارک بسیج دانست و گفت: رزمایش اقتدار بسیجیان در سوم آذرماه به عنوان یکی از برنامه‌های شاخص هفته بسیج می‌باشد.
غلامپور با تأکید بر اینکه ملت ایران با تفکری برگرفته از بسیج هر زمان که تمامیت و امنیت و سلامت کشور در خطر و مورد تهدید دشمنان قرار گیرد، در صحنه حاضر بوده و هستند، گفت: بسیج در برهه‌های مختلف از جمله سیل، زلزله و دیگر حوادث مترقبه و غیرمترقبه همواره در میدان عمل آماده است.
سرهنگ غلامپور تأکید کرد: خدمات بسیج در عرصه‌های مختلف باید برای مردم بازگو شود و این در حقیقت همان چیزی است که دشمنان نمی‌خواهند محقق شود.

ارسال نظرات