خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

تداوم نهضت خدمت مومنانه و آزاد سازی ۱۹ زندانی جرائم غیر عمد و عمد سبک

قلی پور گفت: همزمان با سالروز شهادت شهیدان زین الدین و حسن پور و شهدای حقوقدان استان شهیدان و آغاز هفته بسیج ۱۹ زندانی جرائم غیر عمد و عمد سبک به کانون گرم خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۹۳۹۰۸۰۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در مراسم آزاد سازی زندانیان معسر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی زین الدین و شهدای حقوقدان و هفته بسیج، کریم قلی پور مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین ضمن بازدید از زندان مرکزی قزوین و ارایه گزارش بیان کرد: در راستای تداوم نهضت خدمت مومنانه و آزادسازی زندانیان معسر جرائم غیرعمد و عمد سبک، سازمان بسیج حقوقدانان در قالب مجمع خیرین جهادی جهت گسترش این امر خداپسندانه با بهره گیری از ظرفیت خیرین ستاد مردمی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان، نهادها، ادارات و سازمان های دولتی و غیردولتی، مردمی، خصوصی اقدام نموده است.

وی گفت: در این مرحله به برکت خون شهدای والا مقام شهیدان زین الدین و حسن پور و شهدای حقوقدان استان شهیدان جمیل لشگری و مرتضی جلالیان و نیز آغاز هفته بسیج مراتب آزادی تعداد ۱۹ مددجو شامل ۱۶ نفر جرائم غیر عمد و ۳نفر جرائم عمد سبک و بازگشت ایشان به کانون گرم خانواده را فراهم می نماید.

مسوول سازمان بسیج حقوقدانان با اشاره به میزان بدهی این زندانیان و اعتبار جمع آوری شده برای آنان عنوان کرد: مجموع بدهی مددجویان بیش از ۸ میلیارد تومان بوده که ۷ و نیم میلیارد تومان آن از طریق اخذ رضایت و وام بانکی توسط کانون های صلح و سازش مجمع خیرین استان جمع آوری شده است.

قلی پور گفت: همزمان با آزاد سازی بسته حمایتی ارزاق نیز به زندانیان اهدا گردید و به لطف خدا در هفته مبارک بسیج ۱۰ نفر از همین مددجویان آزاد شده توسط قرارگاه رفع موانع تولید سپاه جهت بکارگیری در واحدهای صنعتی استان معرفی و به کارگیری می شوند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها