خبرهای داغ:

بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه کرمانشاه در جشنواره مالک اشتر برتر شد

بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه برای دومین سال پیاپی در جشنواره مالک اشتر موفق به کسب موفق‌ترین سازمان قشری در سطح کشور شد.
کد خبر: ۹۳۹۰۹۹۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی رییس سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۹، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین سازمان قشری سطح بسیج در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج و اخذ لوح افتخار سازمانی از سوی سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رییس سازمان بسیج مستضعفین شد.

در لوح تقدیر سردار سلیمانی آمده است: در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و براساس ارزیابی‌های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی کل سپاه در وضعیت و عملکرد سال ۹۹ مفتخر به کسب رتبه موفق‌ترین سازمان قشری در سطح بسیج در ششمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج شده‌اند بی شک این موفقیت مرهون تلاش و مجاهدت یکایک همکاران عزیز و خدوم آن سازمان می‌باشد.

در این لوح همچنین آمده است: اینجانب برخود لازم می‌دانم از تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه و مخلصانه شما تقدیر و تشکر نمایم. ان شاالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله) روی از رهنمودهای نایب برحقش امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) درخدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، موفق باشید.

همچنین در لوح دیگری، از سرهنگ پاسدار «فرزاد امیری» رییس سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به جهت کسب رتبه موفق‌ترین سازمان قشری بسیج تقدیر شد.

ارسال نظرات