ورزش‌ قهرمانی نیازمند هم‌افزایی مدیران و برنامه‌ریزی است

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: برای تقویت و پرورش ورزش‌های قهرمانی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق علمی و هم‌افزایی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف دارد.
کد خبر: ۹۳۹۶۲۸۶
|
۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمد رزم امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان لرستان در مسابقات پاراالمپیک و کشتی ارتش‌های جهان، با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جسم و روان انسان اظهار کرد: ارتقای سلامت عمومی جامعه در گرو توجه به ورزش‌های همگانی است.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت و پرورش ورزش‌های قهرمانی نیاز به برنامه‌ریزی دقیق علمی و هم‌افزایی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت پیشبرد اهداف دارد.

رئیس کل دادگستری لرستان، روحیه، نشاط و سلامت جسم و روح انسان را از فوائد ارزشمند ورزش عنوان و تصریح کرد: انرژی مثبت و شادابی ویژه پس از هر ورزشی احساس می‌شود، از این‌ رو در منابع دینی و ارزش‌های اسلامی ورزش از جایگاه بالایی برخوردار است.

رزم با بیان اینکه هیچ کسی معاف از ورزش کردن نیست، افزود: ورزش یک امر ضروری برای انسان‌ها است، با این وجود گاهی به دلیل ملاحظات پزشکی این مهم برای برخی افراد امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: قهرمانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی آرزوی هر ورزشکار حرفه‌ای است و ارزش معنوی و حس افتخاری که یک ورزشکار در بزرگترین میادین کسب می‌کند با همان به اهتزار درآمدن پرچم جمهوری اسلامی، با هیچ ثروتی قابل معاوضه و مقایسه نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات