خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه تویسرکان:

رسالت قشر دانشجو مطالبه‌گری و پیگیری آن است

تویسرکان-مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه تویسرکان گفت: رسالت قشر دانشجو مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات به حق عمومی است که باید پیگیری و به عرصه عمل برسد.
کد خبر: ۹۳۹۶۹۲۲
|
۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
رسالت قشر دانشجو مطالبه‌گری و پیگیری آن است

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم سوری در نشست صمیمی اعضای بسیج دانشجویی شهرستان تویسرکان با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقشه راه دانشجویی در پیشبرد گام دوم انقلاب اسلامی به نقش بسیج در دو حوزه امنیت پایدار منطقه  و مسئله مطالبه‌گری پرداخت و اظهار داشت: رسالت قشر دانشجو مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات به حق عمومی است که باید پیگیری و به عرصه عمل برسد.

وی با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر اینکه «نگذارید پرچم مطالبه‌گری زمین بماند»، افزود: شما نخبگان جامعه هستید و رهبری از شما انتظاراتی دارد و باید از مرزهای دانش عبور کنید و به تمدن نوین انقلاب اسلامی برسید.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه تویسرکان ادامه داد: دانشجو یعنی طالب علم و این امر یعنی در زمینه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و سیاسی خود را قوی کنید و حرف برای گفتن داشته باشید و این زمینه‌ساز ایران قوی است.

وی با اشاره به وظایف دانشجویی بیان داشت: دانشجو، علاوه بر درس خواندن باید قدرت تحلیل مسائلی چون اقتصاد و بورس، مسئل منطقه و تحولات کشورهای بیداری اسلامی، مسائل مربوط به مذاکرات وین در گذشته و آینده، تحلیل قدرت تضعیف شده و پوشالی دنیا، برجام و هدف اساسی آن، سندها و تفاهم‌های صورت گرفته و غیره را داشته باشد و باید سطح فعالیت عملی خود را نیز ارتقاء دهد و این مهم در عرصه‌های جهادی، مدیریت اقتصادی، ایجاد دانشگاه تراز انقلاب اسلامی قابل دستیابی است.

سوری با اشاره به اردوهای جهادی گفت: گروه‌های جهادی دانشجویی که تخصصی و غیر تخصصی در هر عرصه‌ای وارد شده‌اند، خدمات مطلوبی را ارائه کرده‌اند و امروز هم جامعه نخبگان ما آمادگی حضور در عرصه‌های عمرانی، خدمات‌رسانی و سازندگی را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات