خبرهای داغ:

دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند میزبان خانواده شهید تازه شناسایی شده "علیرضا حسینی"

صبح امروز مراسم استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده " علیرضا حسینی" بر سر مزار شهید در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۹۸
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، پس از ۳۴ سال چشم انتظاری خانواده شهید علیرضا حسینی برای دیدار با فرزند شهید خود در  بیرجند به پایان رسید و شیرینی وصال در میان استقبال‌کنندگان از این خانواده ، تلخی فراق را کمرنگ کرد.

 

صبح امروز سه شنبه همزمان با 16 آذر روز دانشجو ویژه مراسم استقبال از خانواده معزز شهید حسینی با حضور مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان بر سر مزار شهید  در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد.

 

رحیمی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند 5 شهید گمنام مدفون شده اند اظهار داشت: بسیار خرسند و مفتخریم که میزبان شهیدان گمنامی بودیم که برای آسایش و امنیت کشور ما و برای دفا از دین اسلامی راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

 

وی عنوان کرد: بی شک شهدا چراغ راه و نشان دهنده مسیر هدایت برای مردم هستند چرا که طبق وعده خداوند متعال "شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند".

 

رحیمی افزود: خانواده های شهدا پرورش دهندگان چراغ های هدایت بشریت هستند که با تقدیم عزیزترین نعمت خداوند یعنی فرزندان خود در راه انقلاب اسلامی صبوری و شکیبایی پیشه کردند و راه شهدا را برای آیندگان روشن ساختند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم با شکوهی به منظور استقبال از خانواده معزز شهید حسینی با تشکیل دو کاروان متشکل از نیروهای سپاه و ارتش و نیز کاروانی از دانشجویان و کارکنان دانشگاه که از درب ورودی تا محل دفن شهید گمنام تشکیل شدند.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند گفت: گل آرایی مزار شهدا و سخنرانی مادر گرانقدر شهید علیرضا حسینی مداحی و روایت گری از برنامه های این مراسم بود.

 

وی ادامه داد: غرفه تفحص با قاب عکس شهید، وصیت نامه شهدا و نقاشی تمثال شهید و غرفه دفاع مقدس نیز فضاسازی شده بود.

 

گفتنی است، چهارمین شهید گمنامی که هویت وی به‌تازگی در خراسان جنوبی شناسایی شده، «علیرضا حسینی» اهل شهر ری است که سال ۱۳۶۷ در تک دشمن در منطقه مهران در سن ۲۱ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شایان ذکر است؛  پیکر مطهرش ۲۸ خرداد سال ۱۳۸۶ همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)، تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها