مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در بندرعباس:

حقوقدانان بسیجی در ۱۱ هزار پایگاه مقاومت کشور خدمات مشاوره ای رایگان ارائه می دهند

انبارکی گفت: حقوق دانان بسیجی بزودی در ۱۱ هزار پایگاه مقاومت به ارائه خدمات آموزشی و مشاوره حقوقی رایگان و همچنین حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم می پردازند.
کد خبر: ۹۴۰۸۷۵۱
|
۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

به‌گزارش‌خبرگزاری‌بسیج‌هرمزگان‌، سهراب انبارکی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان کشور گفت: حقوق دانان بسیجی بزودی در ۱۱ هزار پایگاه مقاومت مساجد کشور مستقر می شوند و به ارائه خدمات آموزشی و مشاوره حقوقی رایگان و همچنین حل مشکلات حقوقی و قضایی مردم می پردازند.

سهراب انبارکی روز پنجشنبه در نشست با مدیرکل زندان های هرمزگان در بندرعباس افزود: ایجاد شوراهای صلح و سازش در پایگاه های مقاومت بسیج از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان کشور است که با هدف میانجگیری و داوری بین مردم راه اندازی می شود.

وی بیان داشت: باید از همه ظرفیت ها و سرمایه های اجتماعی برای کاهش پرونده های دعاوی و صلح و سازش استفاده کرد.
انبارکی به ایجاد کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد در بسیج حقوق دانان اشاره کرد و تصریح کرد: باید بسیج اقشار برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد حضوری فعال و موثر داشته باشد.

مدیرکل زندان های هرمزگان نیز گفت: همه زندانیان واجدالشرایط با بدهی کمتر از ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از زندان های استان آزاد شده اند.

مصطفی کیشانی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با تلاش ستاددیه و مددکاران، سه مرتبه زندانیان مهریه در استان صفر شده و افرادی مجدد با بدهی معوق با دستور مقام قضایی راهی زندان می شوند.

وی ادامه داد: تشکیل کمیته صلح و سازش در بسیج حقوقدانان کمک بزرگی به کاهش پرونده ها و جمعیت کیفری می کند و زندان های استان آماده هرگونه همکاری در این خصوص است.

ارسال نظرات