خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان جنوبی در دیدار با مسئول بسیج رسانه کشور:

فعالان رسانه ای استان در همه صحنه ها حضوری به موقع دارند

کد خبر: ۹۴۰۹۱۱۳
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید محمد رضا طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان در دیدار مسئول بسیج رسانه کشور گفت: دغدغه‌های اصحاب رسانه استان در جلسه‌ای با حضور مدیران این حوزه با استاندار مطرح شد و نماینده علی دولت در استان، در آن جلسه قول دادند مسائل و مشکلات این حوزه در اسرع و قت پیگیری شود.

وی به بخشی از سخنان استاندار در دیدار رسانه‌ها اشاره و تأکید کرد: بنا به صحبت‌های دکتر قناعت، هر مدیری که پاسخگوی رسانه‌ها نباشد مدیر در طراز انقلاب اسلامی نیست.

وی گفت: مظلومیت رسانه و خبرنگاران استان در آن دیدار مشهود بود لذا ما نیز به سهم خود در این خصوص پیگیری‌های مرتبط را انجام خواهیم داد.

معاون استاندار اظهار داشت: اگر چه بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، حوزه رسانه کشوری خراسان جنوبی در انتهای جدول قرار دارد، اما درسطح کیفی مطلوب و قابل قبولی توانسته اند مأموریت خویش را انجام دهند.

طالبی با اشاره به این که رسانه‌های استان مأموریت خویش را به نحو احسن انجام می‌دهند، تأکید کرد: انتظارما این است که از این پس نیز با همین روش به حرکت خود ادامه دهند و با مد نظر قرار دادن موضوعات قانونی این حوزه، تلاش کنند مجموعه‌ای دچار اجحاف نشود.

وی تصریح نمود: حوزه رسانه استان بر اساس شاخصه‌های دولت انقلابی، عملکرد مسئولین را مورد ارزیابی قرار داده و گزارش دهی آن را به حوزه‌های اجتماعی تسری دهند.

به گفته وی؛ مطالبه گری‌های حقیقی و منطقی، رصد به موقع اخبار و اطلاعات، تهیه خبر و به اقتضای آن تحلیل‌های منطقی در رسانه‌های استان وجود داشته و انتظار این است از پس نیز ادامه یابد.

معاون استاندار گفت: رسانه‌های دشمن، با در اختیار داشتن اعتبار هنگفت و نیروی کافی، در صدد ایجاد عملیات روانی بر ضد نظام اسلامی هستند لذا مسئول ما حتی اگر اقدام خوبی انجام دهد آن را وارونه جلوه می‌دهند.

طالبی متذکر شد: در چنین شرایطی انتظار می‌رود رسانه‌ها همچون گذشته در خنثی سازی عملیات روانی دشمنان قلم فرسایی نموده و واقعیات را منعکس نمایند.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات کشور که محصول خباثت، دشمنی و فشار حداکثری نظام سلطه بر ضد انقلاب اسلامی است، تصریح نمود: مسئولین باید با تلاش شبانه روزی خود نسبت به مرتفع نمودن مشکلات اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها