خبرهای داغ:
سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر خبر داد

رهاسازی خانم باردار با استفاده از ست هیدرولیکی نجات در ملایر

ملایر-سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر گفت: نجاتگران پایگاه آورزمان ملایر صبح روز گذشته در یک صحنه تصادف، خانم بارداری را از خودرو تیبا رهاسازی کردند.
کد خبر: ۹۴۲۴۲۴۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، منوچهر بداغی با اشاره به وقوع تصادف و برخورد دو دستگاه خودرو پژو  پارس و تیبا اظهار کرد: این تصادف در محور نهاوند - ملایر نرسیده به تقاطع حسین آباد ناظم رخ داده بود که ابتدا نیروهای اورژانس در صحنه حاضر می‌شوند ولی با مشاهده وضعیت خودرو تیبا و گیرافتادن زن باردار نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان را مطلع  می‌کنند.

وی افزود: نجاتگران پایگاه آورزمان ملایر با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت استان به محل حادثه اعزام و با رعایت  نکات ایمنی و تثبیت صحنه حادثه و دیگر اقدامات لازم با استفاده از ست هیدرولیکی نجات نسبت به رهاسازی خانم باردار اقدام کرده و پس از انجام یک عملیات فنی و جدا کردن قطعات پرس شده خودرو این خانم باردار را بیرون آورده و با رعایت نکات لازم برای انتقال به مراکز درمانی تحویل اورژانس ۱۱۵ می‌کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر  با اشاره به اینکه وضع عمومی زن باردار مناسب بود از حضور به هنگام نجاتگران پایگاه آورزمان (هادی قهری و پوریا خالقی) و ارگان‌های خدماتی همکار از قبیل اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی و پلیس راه و ... تشکر و قدردانی کرد.

وی با  اشاره به اینکه نجاتگران پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری هلال احمر ملایر در محور های مواصلاتی این شهرستان به صورت شبانه روزی آمادگی امداد رسانی به آسیب دیدگان متأثر از تصادفات و حوادث رانندگی در جاده‌ها را دارند از رانندگان درخواست کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و احتیاط لازم از به وجودآمدن تصادفات و آسیب دیدگی خود و اطرافیان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات