اهداء12 سری جهیزیه مشارکتی به مزدوجین جوان

همزمان با هفته بسیج سازندگی ، مراسم اهداء 12 سری جهیزیه به مزدوجین جوان و نیازمند باحضور فرماندار، جمعی ازمدیران ادارات و نهادها و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فريمان در محل نمازخانه سپاه فریمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۲۶۷۶
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی ،همزمان با هفته بسیج سازندگی ، مراسم اهداء 12 سری جهیزیه به مزدوجین جوان و نیازمند باحضور فرماندار، جمعی ازمدیران ادارات و نهادها و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فريمان در محل نمازخانه سپاه فریمان برگزار شد. دراین مراسم سرهنگ دوم پاسدار مرتضی نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فریمان ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج سازندگی بیان داشت : خدمات‌رسانی به محرومین و محرومیت‌زدایی و اجراي برنامه هاي اقتصاد مقاومتي از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج سازندگی است لذا درراستای کمک به معیشت جوانان و تشویق به سنت حسنه ازدواج آسان، بسیج سازندگی سپاه فریمان با مشارکت جوانان مزدوج اقدام به تهیه جهیزیه بصورت مشارکتی نموده است. وی در ادامه گفت : از ابتدای سال جاری درراستای کمک به قشرآسیب پذیر جامعه، توزیع وعده گرم غذایی در ماه مبارک رمضان ، بسته های کمک معیشتی بعنوان کمک های مؤمنانه و تهیه دارو و کمک به درمان بیماران را داشته ایم که ارزش ریالی آن بالغ بر 13میلیارد ریال برآورد می شود.

 

نظری در ادامه بیان داشت، به همت بسیج سازندگی سپاه فریمان و مشارکت مزدوجین، 12 سری جهیزیه به ارزش ریالی هر سری 200میلیون ریال شامل 12قلم کالای ضروری تهیه و امروز درمراسم خاصی به مزدوجین اهداء گردید و این اقدام ارزشمند تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها