بسیج جامعه پزشکی در شرایط سخت کرونایی کنار مردم بوده است

کمیلی گفت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون بسیج جامعه پزشکی بیش از هر زمان دیگری خدمات خود را در مناطق محروم به مردم افزایش داده است و این خدمات همچنان در حال تداوم است.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۳۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که رسالت بسیج و سپاه کمک به محرومین و نیازمندان و ارائه خدمات بی منت به آن ها است، و رسالت بسیج جامعه پزشکی کاهش آلام مردم در عرصه های پزشکی و بهداشتی است، گفت: این سازمان حامی نیازمندان در شرایط سخت و بحرانی بوده و هست که اثبات این ادعا فعالیت در شرایط کرونایی است.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی در شرایط سخت کرونایی دوش دوش کادر درمان در کنار مردم بوده و تا ریشه کنی کامل این ویروس در میدان حضور دارد.

کمیلی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون بسیج جامعه پزشکی بیش از هر زمان دیگری خدمات خود را در مناطق محروم به مردم افزایش داده است و این خدمات همچنان در حال تداوم است.

باین مسئول با اشاره به این مطلب که به همین منظور در راستای گرامیداشت هفته جمعیت ایستگاه سنجش سلامت با همت کانون بسیج جامعه پزشکی زهک راه اندازی شده است، ادامه داد: برگزاری مانور زلزله و اطفا حریق ویژه پرسنل شبکه بهداشت و درمان به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی مهرستان و همکاری هلال احمر انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی مهرستان ویزیت رایگان و توزیع ماسک و تراکت آموزشی در روستای کهن مگار انجام شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان اعزام تیم عمومی و ویزیت ۱۶ببمار و اهدا داروی رایگان در روستای اسلام آباد شهر علی اکبر به همت تیم سیار دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، توزیع تراکت آموزشی به مناسبت در شهر محمد آباد با همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، برگزاری کلاسهای آموزشی برای بانوان نابارور و انجام مراقبت به همت دفتر بسیج جامعه پزشکی هامون، را از برنامه های اجرا شده در هفته جمعیت برشمرد.

این مسئول ادامه داد: در هفته جمعیت با شعار ایران جوان بمان، در حمایت از مادران ویزیت رایگان بانوان، مشاوره به بانوان باردار، آموزش شیر مادر و فواید آن، آموزش زایمان فیزیولوژی، کنترل فشار خون و قند خون، انجام تست پاپ اسمیردر کلنیک تخصصی سینا به همت کانون بسیج جامعه پزشکی چابهار انجام شد.

وی اظهار داشت: همچنین به مناسبت هفته جمعیت جلسه مشاوره خانواده با موضوع تک فرزندی و تربیت آن با حضور کارشناس روانشناسی، ویزیت رایگان زنان و کنترل فشار خون در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) با همت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چابهار برگزار شده است.

ارسال نظرات