دیدار مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان‌وبلوچستان با مداح اهل بيت در زاهدان

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان وبلوچستان با مداح اهل بيت(ع) محمدجواد جامعی به پاس حضور وی و اجراي مداحي در محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) صورت گرفت.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، پيش از ظهر امروز مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان به همراه رئيس اداره حراست اداره كل با محمد جواد جامعي مداح اهل بيت (ع) در سازمان بسيج مداحان استان، ديدار و گفتكو كرد.

اين ديدار به پاس حضور جامعی و اجراي مداحي در محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) صورت گرفت.

حسین مسگرانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: حضور مداح جوانی از استان سیستان وبلوچستان در چنین دیدار مهمی نشان از ظرفیت و استعداد بالای مداحی در استان سیستان وبلوچستان دارد.

وی افزود: اینکه مداحان ما مباحث وحدتی را در دستور کار دارند بسیار نکته ی مهمی است و اجرای مداح استان با لهجه ی سیستانی و بلوچی در محضر مقام معظم رهبری این وحدت را به معنای واقعی نشان داد.


مسگرانی همچنین از عملکرد مجموعه سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان به جهت ارتقای جامعه  ستایشگری و همچنین اهمیت دادن به محفل های شعری خصوصا محفل شعر میراث سلیمانی و استفاده از شعرای آیینی در محافل مذهبی تقدیر و تشکر کرد و آمادگی خود را جهت همکاری بیشتر با این مجموعه در جهت افزایش محافل ادبی و شعری اعلام کرد.

در این جلسه جامعی ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این اتفاق را اتفاقی مبارک برای استان سیستان وبلوچستان دانست و خاطر نشان کرد: قطعا نگاه متولیان امر مداحی کشور به مداحان با استعداد استان تغییر کرده و امیدواریم به زودی شاهد هنرنمایی دیگر مداحان استان در نقاط مختلف کشور باشیم.

ارسال نظرات