خبرهای داغ:

ویژه برنامه یک روز شاد در لاسجرد برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد از برگزاری یک روز شاد ورزشی به مناسبت روز دختر در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۶۸۶۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه (س) یک روز شاد ورزشی همراه با پیاده روی به همت پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

راضیه شهادت فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اين پايگاه به منظور ارتقا علمي، ورزشی، فرهنگی و افزایش مهارت های دانش آموزان برنامه های متنوعی را برگزار مي کند.

او افزود: با مشارکت بسیجیان و به همت تربیت بدنی پایگاه در طول سال و در طی مناسبت های مختلف برنامه های متنوع ورزشی تدارک و برگزار می شود. به مناسبت روز دختر نیز با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان به ورزش ویژه برنامه پیاده روی همراه با بازی های ورزشی در اطراف روستای لاسجرد برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آمنه (س) در ادامه اضافه کرد: همچنین به مناسبت دهه کرامت 14 پرس غذا گرم در پویش پنج شنبه های مهدوی به همت گروه جهادی شهید محسن حججی طبخ و بین سالخوردگان و خانواده های نیازمند در روستا توزیع شد.

شهادت در ادامه گفت: همچنین به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت (س) و روز دختر سه قواره چادر به دختران زینبی توسط گروه جهادی سردار سلیمانی اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها