تکریم و معارفه فرمانده پایگاه انتظامی روستای چهار روستایی گناوه

مراسم تکریم  و معارفه فرمانده پایگاه انتظامی در روستای چهار روستایی   از توابع بخش ریگ گناوه  برگزار شد
کد خبر: ۹۴۴۰۰۵۵
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه این ایین با حضور مهندس محمدی بخشدار ریگ ، جانشین فرمانده منطقه انتظامی شهرستان گناوه ، دهیار و شورای اسلامی روستای چهارروستایی و نماینده روستاهای مجاور این روستا و جمعی از اهالی برگزار شد.
 بخشدار ریگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی رحمت الله علیه و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای ایثارگر نیروی انتظامی ،فرارسیدن سالگرد شهادت دکتر چمران و شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب را تسلیت عرض نمود.
وی سپس با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضاییه این مناسبت را تبریک گفت
 بخشدار ریگ سپس به توصیف امنیت از دیدگاه حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام پرداخت و اظهار داشت، امنیت در کلام آن بزرگوار از آن چنان اهمیتی برخوردار است که عامل اصلی ایجاد امنیت را ایمان به خدا و عامل ایجاد وحشت و ناامنی را بی ایمانی می‌دانند.
 محمدی سپس ابعاد مختلف امنیت در زمینه های مختلف اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ،مرزی و قضایی را تشریح نمود.
وی برقراری نظم و آرامش موجود در بخش ریگ را مرهون زحمات و رشادت‌های کارکنان ایثارگر نیروی انتظامی دانست
 بخشدار ریگ ضمن خیر مقدم و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید و تقدیر از خدمات فرمانده سابق ، تاکید نمود از فرمانده جدید  پاسگاه  انتظامی چهارروستایی انتظار می‌رود با تعامل و همکاری با دهیار و شوراهای اسلامی حوزه تحت مسئولیت در جهت استقرار نظم و امنیت شایسته و در خور شان مردم بکوشند
وی اضافه کرد  در این راستا باید با عوامل ناامنی و مخل نظم و امنیت به نحو  قاطع و قانونی برخورد نمایند.
 در ادامه جانشین فرمانده محترم منطقه انتظامی شهرستان گناوه از زحمات سروان سازگار فرمانده سابق پاسگاه انتظامی چهارروستایی تقدیر و سروان شریفی را به عنوان فرمانده جدید این باسگاه معرفی نمود.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایا از زحمات سروان سازگار فرمانده سابق پاسگاه مذکور تقدیر به عمل آمد و حکم فرمانده جدید به وی  تقدیم شد./

ارسال نظرات
آخرین اخبار