خبرهای داغ:

تبیین گام دوم انقلاب وظیفه هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان و از مطالبات رهبری

مسئول بسیج فرهنگیان استان خوزستان گفت:تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت وظیفه هیئت اندیشه ورز بسیج فرهنگیان است که از مطالبات مقام معظم رهبری می باشد.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۸۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۷

نشست هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان سپاه ناحیه مسجدسلیمان در صبح روز سه شنبه ۳۱خرداد مصادف با سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و اعضای هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان ناحیه مسجدسلیمان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ جمالی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خوزستان گفت:با توجه به گستردگی آموزش و پرورش و مسائل مربوط به نظام تعلیم و تربیت باید موضوعات مهم در دستور کار هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان شهرستان قرار گیرد.
وی در بیان دیگری افزود:باید استخراج مطالب مربوط به تعلیم و تربیت در دستور کار هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان در رفع مشکلات و آسیبهای آموزش وپرورش قرار گیرد.

در این نشست رضا رضایی فاضل فرماندار شهرستان مسجدسلیمان و بعنوان ریس شورای آموزش وپرورش شهرستان نیز ضمن خوشامد گویی به مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان گفت:در سایه اتکا به خداوند متعال و تفکر بسیجی امروز اقتدار ایران اسلامی جهانی شده است لذا هیات اندیشه ورز بسیج به عنوان سردمداران این امر باید تفکر را در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهند.

گفتنی است در آخر نشست موضوعات جهاد تبیین، مجمع معلمان اسلامی، نقش و جایگاه بسیج فرهنگیان و غنی سازی اوقات فراغت مورد بحث و بررسی قرار گرفت

ارسال نظرات
پر بیننده ها