خبرهای داغ:
سردار شاهوارپور در نشست مهارت آموزی سربازان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی:

مهارت آموزی هفت هزار سرباز در خوزستان

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هفت هزار سرباز پارسال در خوزستان حرفه و مهارت فرا گرفتند که امید است امسال با جهشی در حرفه آموزی برای سربازان روبه رو باشیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۷۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

سردار حسن شاهوار پور روز چهارشنبه در نشستی با موضوع مهارت آموزی سربازان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام گرفت بیان کرد:حرفه آموزی سربازان در چند سال اخیر بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه تلاش داشتیم تا با مهارت آموزی به سربازان شرایط را برای اشتغال و فعالیت سربازان در بازار کار فراهم کنیم.

وی گفت: پارسال خوزستان در کل کشور رتبه نخست را در آموزش و مهارت آموزی به سربازان کسب کرد و از تمامی دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم امسال نیز در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.

سردار شاهوار پور افزود: برای حرفه آموزی سربازان همکاری دستگاه‌هایی همچون فنی و حرفه ای ، سازمان صمت و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهم است؛ با این اقدامات جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار می شوند و در کاهش نرخ بیکاری استان اثر گذار است.
فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: از امسال هر سه ماه یکبار اقدامات انجام شده در این طرح بررسی می‌شود و روند اعطای پرداخت تسهیلات به سربازان با مهارت از سوی بانک ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی گفت: تامین تجهیزات متناسب با مشاغل مورد نیاز در خوزستان و امکانات نرم افزاری برای مهارت آموزی سربازان بسیار مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این نشست همچنین از برترین‌ها در بین سربازان و دستگاه‌هایی که در اجرای این طرح موفق بودند تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها