خبرهای داغ:
مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین؛

دوره توانمندسازی گروه های جهادی «رسم هجرت» استان قزوین برگزار می شود

بحرانی گفت: دوره توانمندسازی گروه های جهادی، در راستای توانمندسازی و آمادگی این گروه ها برای اقدام میدانی و عملیاتی در عرصه های مختلف در همه شهرستان های استان به مدت دو هفته توسط مجمع جهادگران استان با عنوان دوره رسم هجرت برگزار می شود.  
کد خبر: ۹۴۴۰۸۵۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

قزوین_ سید محمد رضا بحرانی مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به دوره توانمندسازی گروه های جهادی استان قزوین بیان کرد: با توجه به اینکه گروه های جهادی در استان از نظر کمی به یک عدد قابل توجه رسیده اند، وقت آن رسیده است که با توجه به عمومی شدن گفتمان جهادی، این گروه ها برنامه توجیهی داشته باشند.

 

وی گفت: این برنامه توجیهی در راستای توانمندسازی و آمادگی گروه های جهادی برای اقدام میدانی و عملیاتی در عرصه های مختلف و در جغرافیای هدف خود که دارند، در همه شهرستان های استان به مدت دو هفته توسط مجمع جهادگران استان با عنوان دوره رسم هجرت برگزار می شود.

 

سید محمدرضا بحرانی در ادامه اظهار کرد: دوره های آموزشی برای گروه های جهادی، حوزه و پایگاه ها، بسیج محلات و اقشار تخصصی برگزار می شود.

 

مسئول حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان قزوین درباره موضوعات این دوره عنوان کرد: این دوره با موضوعات مدیریت و شبکه سازی حرکت های جهادی، عرصه شناسی در حوزه جهادی، گفتمان جهادی، تشکیلات، شوراها و مجامع جهادی شهرستان ها و توجیه کارگروه های تخصصی برگزار می شود.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر گروه های جهادی باید به سطحی از توانمندی برسند که در همه حوزه ها بتوانیم از ظرفیت آن ها استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها