خبرهای داغ:
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری؛

رسالت امروز ما حفظ غیرت دینی در پاسداشت از آرمان های انقلابی است

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بر داشتن غیرت دینی تاکید کرد و گفت: غیرت دینی سبب قیام قم و تبریز شد و امروز رسالت ما این است که نباید این غیرت را از دست بدهیم. 
کد خبر: ۹۴۴۱۴۸۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، آیت الله علی اسلامی در جلسه تربیتی حلقه صالحین که در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار شد، با اشاره به نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان برای ضربه وارد کردن به نظام اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان، انقلاب را رها نکردند و جنگ هشت ساله را تحمیل کردند.

 

وی افزود: بعد از پایان دوران دفاع مقدس، دشمنان با تهاجم فرهنگی بر ما تاختند و فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ما را مورد هجوم قرار دادند.

 

امام جمعه تاکستان ادامه داد: دشمنان در فضای مجازی چنان علیه نظام و دین فعالیت می‌کنند که از داخل کشور برای خودشان نیروی نفوذی تربیت می‌کنند؛ نفوذی هایی که در گمرک تاثیر گذاشتند، در صادرات نقش‌آفرینی کردند و در واردات ورود جدی داشتند.

 

آیت اله اسلامی تصريح کرد: در زمان پیامبر اکرم(ص) هم کفار و منافقین با غزوات مختلف و همه طوایف و ایلات و مشرکین را به میادین نبرد می‌آوردند تا شخص رسول خدا را از بین ببرند اما هیچ گاه مسلمانان را رها نکردند که دشمنان نظام هم هیچ گاه ایران را رها نمی‌کنند ‌و باید در مقابلشان بایستیم. 

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با نفوذ در بین نسل جوان و فرزندان این آب و خاک به گونه‌ای عمل کرده که نباید اجازه داد به مقدسات و اهل بیت علیهم‌السلام جسارت و شهید سردار سلیمانی را سخره گرفته شود که استقلال‌ کشور ایجاب می‌کند در مقابل، روشنگری کنیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر همچون آمریکا، فرانسه و آلمان در زمان شیوع کرونا دستکش‌ها، ماسک‌ها و غیره را در دریا و کشتی به سرقت بردند که مستند این موضوع هم موجود و در آرشیوها موجود است و مقام معظم رهبری هم در بیانات اخیر خود به سرقت دستکش‌ها اشاره کرده بودند‌که باید گفت آمریکا دزد است و نمی‌تواند خیری را به ایران برساند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها