خبرهای داغ:
سردار احمدی در مراسم بزرگداشت شهدای ۷تیر:

جنایت های تیرماه گوشه ای از نقض حقوق بشر آمریکایی/ جهاد تبیین را جدی بگیرید/تضعیف رهبری تضعیف نظام است

فرمانده سابق سپاه قم: به احترام شهید بهشتی، شهید سلیمانی و تمام شهدای ترور جهاد تبیین را جدی بگیرید شهید سلیمانی با شهادتش غبار غفلت را از جلوی چشم امثال ما کنار زد. وقتی بهشتی و رجایی را ترور می‌کنند بعد روبه‌روی ما به اهداف شهیدان و اهداف بدست‌آمده از ظلمی که به آن‌ها شده توهین و جسارت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۴۱۵۲۷
|
۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و هفته بازخوانی و افشای حقوق‌بشر آمریکایی صبح امروز با حضور مسئولین، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسین ع بیرجند برگزار شد.

سردار غلامرضا احمدی فرمانده سابق سپاه استان قم و پیش‌کسوت دوران دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: در توطئه و جنگی که آمریکا و استکبار جهانی توسط داعش بر علیه ملت‌های مسلمان به راه انداخته بودند چنانچه اراده‌ها و هدایت‌های ولایت‌فقیه نبود و جبهه مقاومت در خط مقدم این جهاد حضور نداشتند امروز جنایت‌های دردناکی را برعلیه ملت مسلمان در منطقه و ایران اسلامی شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه ده‌ها سند در دست است که هر جا داعش با مشکل مواجه می‌شدند آمریکایی‌ها به آن‌ها کمک می‌کردند خاطرنشان کرد: اگر همان‌طور که شهید حاج‌قاسم سلیمانی گفتند آن‌چیزی که دشمن تدارک دیده بود محقق می‌شد خیلی فجیع‌تر از جنایاتی که بر سر مردم در موصل و کرکوک و شهر‌هایی که که اشغال کرده بودند بر سر ملت ایران می‌آوردند اقدامات تروریستی توسط داعش صورت گرفت نباید فراموش نشود.

پیسکسوت جهاد و مقاومت عنوان کرد: قدر کسانی را بدانید که این نعمت امنیت را محقق ساختند و نگذاشتند که اراده آمریکایی‌ها و داعشی‌ها رخ دهد و آنچه را که می‌خواستند آمریکایی‌ها با دست داعش‌ها برعلیه ایران اسلامی محقق شود همانند جنایت‌هایی که داعش و تکفیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی بر علیه مسلمانان انجام دادند.

وی یادآور شد: هفته حقوق‌بشر آمریکایی است، چون در تیرماه ترور امام خامنه‌ای (حفظه الله)، شهید بهشتی، شهید لاجوردی، هواپیمای مسافربری ایران بدست امریکا اتفاق افتاد و این‌ها تنها گوشه‌ای از نقض حقوق‌بشر در مدت یک هفته در تیرماه است که توسط آمریکا انجام‌شده است.

سردار احمدی گفت: حقوق‌بشر نیم‌قرن اخیر آمریکا و سه رئیس‌جمهور اخیر آمریکایی را که تحلیل کنیم رهبر انقلاب بار‌ها توصیه کرده‌اند و بعد از شهادت حاج‌قاسم نیز در سخنرانی به ما دستور داده‌اند که حوادث مهم سرنوشت‌ساز ملت را نگذارید فراموش شود چراکه ملت دچار غفلت می‌شود در همان غوغایی که در جامعه جای علی و معاویه را جابه‌جا می‌کند، جای یزید و حسین را جابه‌جا می‌کند.

وی ادامه داد: امروز رهبری فرمودند جامعه اگر دقت نکند و کسانی که جهاد تبیین بر دوششان است به‌موقع عمل نکنند جای امام حسین با یزید عوض می‌شود و ما نیز اگر به‌موقع از حوادث استفاده نکنیم در حالیکه به امام و وصیت‌نامه ایشان معتقد هستیم به این معنا نیست که مصون از خطر و انحراف هستیم.

فرمانده سابق سپاه استان قم اظهار کرد: امام (ره) در وصف شهید بهشتی فرموده‌اند از شهید بهشتی مهم‌تر مظلومیت اوست این مظلومیت بین عدم تامین باور‌های اعتقادی، سیاسی و امنیتی ملت ایران در آن دوران با آن طرف که بنی‌صدر منسوب حقوق‌بگیر عضو سی آی ان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز که چهل سال از شهادت شهید بهشتی گذشته‌است باید از دل حادثه ترور رهبری، ترور شهید بهشتی و ۷۲ تن، شهدای محراب، ۱۷ هزار شهید ترور و ترور سردار سلیمانی در این روزگار درس بگیریم و ما را تغییر دهد.

احمدی بیان داشت، آمریکایی‌ها که وعده داده بودند شش ماهه ایران را اشغال می‌کنند بیش‌از هشتاد بار از شش ماه‌ها از عمر انقلاب می‌گذرد و موفق به عمل به وعده خود نشده‌اند.

وی اضافه کرد: آن روزی‌که ملت ما تنها ترکه‌ای بیشتر نبود حوادث و جنایاتی بر علیه ما خلق کردند امروز که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی درختی تنومند است که ریشه‌اش در بسیاری از نقاط جهان و کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان دوانده شده‌است.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: یکی از عرصه‌هایی که تهدید در حد براندازی نظام در جنگ هشت سال دفاع مقدس بود که یک جنگ بین‌المللی از سوی آمریکا، اتحادیه جماهیر شوروی، ناتو و ارتجاع عرب آن روز همه دست‌به‌دست هم دادند امام را شکست دهند، اما امام به پشتوانه مردم و با اتکاء به خداوند دشمن را شکست داد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکای امروز به برکت انقلاب اسلامی با آمریکای پنجاه‌سال گذشته از عرش تا فرش پایین آمده‌است آمریکایی که روزی اراده می‌کرد و سر ناو پرچم هر کشوری را می‌بست آن کشور باید سر تعظیم فرود می‌آورد رئیس‌جمهور آمریکا امروز به‌حدی خوار و ذلیل شده‌است که منطقه تصرف خودش در عین الاسد هم برایش امنیت نداشت.

احمدی یادآور شد: امروز که بعد از صدام باید حکومت در عراق تشکیل می‌شد چه سهمی برای آمریکایی که هزینه‌های بسیاری متحمل شده‌است قائل شده اند مقام ارشد آمریکا گفته بود (احمقانه‌ترین تصمیم در آمریکا این است که عراق را از قوای نظامی تخلیه کنند و هدیه پیروزی عراق را به رهبر ایران تقدیم کنند).

سخنران مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در بیرجند گفت: آمریکای امروز به برکت قدرت و وجود انقلاب اسلامی در دنیا خوار و ذلیل شده‌است.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرمودند که " حتی در کمترین فرصتی که دارید امروز تبیین، جهاد، واجب عینی، فوری، ضروری و قطعی است" این پنج ویژگی در طول تاریخ به هیچ تکلیفی اختصاص داده نشده است.

احمدی تاکید کرد: به احترام شهید بهشتی، شهید سلیمانی و تمام شهدای ترور جهاد تبیین را جدی بگیرید شهید سلیمانی با شهادتش غبار غفلت را از جلوی چشم امثال ما کنار زد. وقتی بهشتی و رجایی را ترور می‌کنند بعد روبه‌روی ما به اهداف شهیدان و اهداف بدست‌آمده از ظلمی که به آن‌ها شده توهین و جسارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با وصیت‌نامه حاج‌قاسم سلیمانی انس بگیرید متذکر شد: در وصیت نامه سردار سلیمانی میخوانیم که (رهبری انقلاب انسان حکیم عظیمی است که مظلومیت او بیشتر است از صالحیتش و از خط مقدم و برج دیده بانی اعلام میکنم اگر علمای اعلام بویژه مراجع اعزام در حمایت تمام عیار از رهبری کوتاهی کنند اتفاقی خواهد افتاد که قابل بازگشت نیست اتفاقی با سرانجامی سخت است و رهبری را بین شما خیلی مظلوم و تنها می‌بینم).

فرمانده سپاه استان قم عنوان کرد: رهبر انقلاب جملات بسیار پندآموز به ما توصیه می‌کنند و می‌فرمایند " هر کس که مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن کار کرده‌است چه بداند و چه نداند" و نیز " هر کس که ایمان‌های مردم را تضعیف کند به سود دشمن کار کرده‌است چه بداند و چه نداند" و نیز فرمودند " هر کسی که مردم را نسبت‌به فعالیت‌ها و تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولین کشور بدبین و بی‌اعتماد کند به سود دشمن کارکرده است چه بداند و چه نداند. "

وی در پایان تاکید کرد: قدر دان نظام و انقلاب باشید هر کسی کوچک‌ترین حرفی در تضعیف رهبری و نظام بزند، چون تضعیف رهبری تضعیف نظام است. این مرد بزرگ عز اسلام است هر کس با رهبری مخالفت کند خدا از او نخواهد گذشت.

احمدی یادآور شد: در سخنان آیت الله جوادی آملی است که: این نظام نظام قاجاریه و صفویه نیست این نظام اصل دین ماست اگر این نظام آسیب ببیند لعن همه لعنت کنندگان عالم از ابتدای تاریخ تا به قیامت دامن ما را خواهد گرفت. "
انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها