خبرهای داغ:

اقدام جهادی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه است 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا اقدامات جهادی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دانست.
کد خبر: ۹۴۴۱۷۲۷
|
۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در برنامه آموزش و توانمندسازی گروه های جهادی شهرستان بوئین زهرا، به فلسفه وجودی تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: در کنار تشکیل بسیج، بسیج سازندگی از دیگر شجره طیبه ای بود که به فرمان امام خمینی(ره) برای پیشبرد و پیشرفت امور کشور در عرصه های مختلف کشور تأسیس شد. امروز بسیج سازندگی با جهادگران بسیجی خود کارنامه قابل قبول و درخشانی در تاریخ انقلاب به ثبت رسانده است.  

 

وی در ادامه افزود: روحیه بسیجی و جهادی، جهادگران باعث شده که در عرصه های عمرانی، آبادانی و محرومیت زدایی شاهد شکوفای بسیاری باشیم؛ چرا که جهادگران بسیجی با نیت خالص، همت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در عرصه های محرومیت زدایی پای کار نظام و انقلاب بوده اند و همیشه گره گشای مشکلات کشور بوده اند.     

       

سرهنگ مهرعلیا، حرکت گروه های جهادی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دانست و گفت: تحریم های اقتصادی همه جانبه از ابتدای انقلاب در دستور کار دشمنان انقلاب بوده و در حال حاضر هم تشدید شده است، آن چیزی که می تواند این تحریم های ظالمانه و مشکلات اقتصادی را خنثی سازی نماید، حرکت گروه های جهادی در سرتاسر کشور است. این حرکت های جهادی جهادگران بسیجی باید از سوی دولت و مسئولان نظام در راستای پیشرفت، آبادانی و محرومیت زدایی کشور حمایت و تقویت شود.   

 

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به ملاک های کار جهادی در بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: جهادگران بسیجی در همه عرصه های مختلف با اعتقاد قلبی وارد فعالیت های جهادی شده اند، در کنار این اعتقاد قلبی، ملاک کار جهادی، مردم و در کنار مردم بودن است. بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی این افتخار را دارند که در طول این چهار دهه انقلاب اسلامی در همه صحنه های مختلف با مردم و کنار مردم بوده اند و مشکلات مردم را مشکل خود دانسته اند و یک لحظه خود را از مردم جدا نکرده اند؛ چرا که جهادگران بسیجی خود را پشتوانه اصلی نظام و انقلاب می دانند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها