کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خاش در خط نخست واکسیناسیون کرونا

کردی گفت: در مدت ۳روز بالغ بر ۱۰۰ نفر از کارمندان دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و بانک ها با حضور تیم سیار واکسیناسیون خود را تکمیل کردند.
کد خبر: ۹۴۴۷۶۹۳
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش،  محمود کردی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان گفت: تیم‌ سیار واکسیناسیون کرونا مرکز بهداشت شهرستان با استقرار در ادارات، واكسيناسيون متقاضيان گروههای هدف را تكميل مي كند.

وی افزود: در مدت ۳روز بالغ بر ۱۰۰ نفر از کارمندان دستگاه های اجرایی دولتی و خصوصی و بانک ها با حضور تیم سیار واکسیناسیون خود را تکمیل کردند.

کردی بیان کرد: در حال حاضر ️موثر‌ترین راه برای پیشگیری از کرونا، تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان ادامه داد: اعزام تیم سیار واکسیناسیون در ادارات و تلقیح واکسن به کارمندان به عنوان اقدام مداخله اي برنامه ریزی شده و با جدیت در ادارات در روزهاي آتي نيز ادامه خواهد داشت.

این مسئول افزود: در روزهای اخیر و شیوع مجدد بیماری کرونا، شاهد افزایش آمار مراجعه شهروندان دارای علائم بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان، درمانگاهها و مرکز غربالگری کرونا هستیم

وی گفت: علاوه بر حضور تیم سیار واکسیناسیون در ادارات، تلقیح واکسن در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه ها و خانه های بهداشت با جدیت انجام می گردد

ارسال نظرات