خبرهای داغ:
رییس پلیس امنیت اخلاقی استان گلستان:

امر به معروف پایه دین را محکم میکند/مد گرایی بیگانگان در نوجوانان خیلی تاثیر داشته است

سرهنگ علی آبادی گفت: تذکر در سه مرحله قلبی ، لسانی و یدی است که به فرموده مقام معظم رهبری تذکر قلبی و لسانی تاثیرش از مشت آهنین حکومت بیشتر است.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۳۲
|
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶

امر به معروف پایه دین را محکم میکند/مد گرایی بیگانگان در نوجوانان خیلی تاثیر داشته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ مهدی علی آبادی رییس پلیس امنیت اخلاقی استان گلستان در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به جامعه هدف در بی حجابی و بدحجابی و بی حجابی گفت: مد و پوشاک یکی از موضوعاتی است که ما در تنوع آن چالشهای زیادی داریم و در این خصوص کارهای زیادی انجام داده ایم و جلوی تولید کنندگان نامتعارف را گرفته ایم.

وی افزود: تبلیغات در رسانه های  بیگانه حول محورمدگرایی است و در نوجوانان و جوانان خیلی تاثیر داشته است و ما باید با تذکر لسانی که در مرحله اول است برای برخورد با بی حجابی و بدحجابی اقدام کنیم.

علی آبادی اظهار داشت: تذکر در سه مرحله قلبی ، لسانی و یدی است که به فرموده مقام معظم رهبری تذکر قلبی و لسانی تاثیرش از مشت آهنین حکومت بیشتر است.

رییس پلیس امنیت اخلاقی استان در پایان به حدیثی از امیرالمومنین ، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در مقیاس عمومی خود از جهاد هم بالاتر است چون امر به معروف پایه دین را محکم میکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها