خبرهای داغ:
رییس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی؛

فرهنگیان اولین مدافعان حریم عفاف و حجاب هستند  

کشاورز بهادرنیا عنوان کرد: فرهنگیان به عنوان اولین سنگربان و مدافعان حریم عفاف و حجاب هستند چرا که امر به معروف و نهی از منکر در رفتار و گفتار مجموعه عظیم آموزش و پرورش جاری و ساری است و همواره از مطالبات جدی آموزش و پرورش است.  
کد خبر: ۹۴۴۸۴۹۷
|
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، ولی اله کشاورز بهادرنیا و جعفر رمضانی رییس و کارشناس مسئول اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با حضور در قرارگاه عفاف و حجاب استانداری، که به ریاست کبیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری مدرسی مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری، گزارش عملکرد ۲ماهه کمیته نظارت و ارتقاء عفاف و حجاب مدارس و آموزشگاه ها و موسسات علمی را ارائه نمودند.

کشاورز بهادرنیا در این جلسه بیان کرد: یکی از رسالت های مهم آموزش و پرورش ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است و فرهنگیان خود را متعهد به این امر می داند.

وی در ادامه افزود: فرهنگیان به عنوان اولین سنگربان و مدافعان حریم عفاف و حجاب هستند چرا که امر به معروف و نهی از منکر در رفتار و گفتار مجموعه عظیم آموزش و پرورش جاری و ساری است و همواره از مطالبات جدی مدیرکل آموزش و پرورش و شورای معاونین توجه جدی به امر عفاف و حجاب در تمامی سطوح اداری و مراکز آموزشی و پرورشی بوده است. 

بهادرنیا یکی از راهکارهای مهم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را، برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی، برای مدیران و پرسنل آموزش و پرورش به عنوان متولیان امر ترویج و همچنین اولیا دانش آموزان به عنوان الگوی عینی ورفتاری فرزندان اعلام کرد.

کشاورز بهادرنیا اضافه کرد: حضور دستگاه های فرهنگی به ویژه حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، خیرین، موسسات مردم نهاد فرهنگی و اصناف در کنار آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را لازم و ضروری دانست.

 گفتنی است، آموزش و پرورش استان قروین، در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ بر اساس شاخص های مصوبات نشست ۸۲۰ شورای انقلاب فرهنگی و برنامه های ده گانه ابلاغی استانداری به عنوان دستگاه برتر استان معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها