خبرهای داغ:
جانشین مسئول بسیج دانشجویی:

امام راحل، جامعه توحیدی با شاخصه جهاد ایجاد کرد

کیخا عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب در سطح مبانی و دگرگونی اساسی است که نیاز به شناخت دارد و اگر جهان بینی دانشجو توحیدی نشود، به جایگاه حاج قاسم نمی رسد چرا که امام(ره) جامعه توحیدی ایجاد کرد که در امر جهاد از هم سبقت می گیرند.
کد خبر: ۹۴۴۹۰۱۵
|
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، صبح امروز آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مسوولان کشوری و استانی در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد.

علیرضا کیخا جانشین مسئول سازمان بسیج دانشجویی در این مراسم بیان کرد: کسی می تواند مدافع انقلاب و‌ حرم باشد که معنای حرم را درک کرده باشد و آن روزی حاج قاسم مدافع حرم شد که سال ها پیش درک درستی از حرم جمهوری اسلامی و از مکتب جمهوری اسلامی در افق های عالم داشت و آرزوی امام راحل نیز این بود که پرچم جمهوزی اسلامی در سراسر جهان به اهتزاز درآید و نوای انقلاب اسلامی از کلیساهای جهان شنیده شود. 

وی گفت: دو روز پیش از توافق ایران و عراق امام(ره) پیامی صادر می کند که نیمی از پیام به حادثه حج خونین مربوط است. مکتب امام لازمه شناخت مبانی جمهوری اسلامی است و دو روز پیش از قطعنامه ۵۹۸ امام پیام صادر می کند که جوانان و فرزندان انقلابی، این بغض و کینه انقلابی را در سینه های خود محفوظ بدارید. 

کیخا اظهار کرد: پیام این سخن این است که شما دانشجویان مرکز عالم و هر کدامتان، یک روح اله برای انقلاب هستید. انقلاب اسلامی یک انقلاب در سطح مبانی و دگرگونی اساسی بود که از نظر اندیشمندان انقلابی با ۹ هزار و ۷۰۰ سال تاریخ است که نیاز به شناخت دارد و اگر جهان بینی دانشجو توحیدی نشود، حاج قاسم نمی‌شود چرا که امام جامعه توحیدی ایجاد کرد که در امر جهاد از هم سبقت می گیرند.

جانشین مسئول سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: کوفی ها نماز شب خوان و حافظ قرآن بودند اما جامعه آنها توحیدی نشده بود. ما افتخارمان این است که جامعه توحیدی داریم و این در طول تاریخ بی نظیر است و تفاوت زعیم انقلاب اسلامی با سایر زعیم های انقلاب در طول ۹ هزار و ۷۰۰ سال این است که وی توانست جامعه و امت توحیدی شکل دهد که این امت توانایی شکل دهی ظهور برای زعامت عظما دارد.

وی افزود: بسیج دانشجویی تنها تشکل در دانشگاه بود که به فرمان امام تشکیل شد. امام در پیام خود به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورد و این بسیج نیازمند حضور انسانهای تراز انقلاب است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها