خبرهای داغ:
مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛   

رزمایش سراسری «کسبه حسینی» با توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در قزوین اجرا می شود

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری رزمایش سراسری «کسبه حسینی» با شعار «هر واحد صنفی یک بسته معیشتی» در ماه محرم ۱۴۰۱ خبر داد.  
کد خبر: ۹۴۴۹۶۶۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

قزوین_ سرهنگ رنجبر مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: بسیج اصناف در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی در بازار مشغول فعالیت است. این نهاد در تلاش است از یک سو به اقدامات فرهنگی در بازار غنا بخشیده و از سوی دیگر به بخش خصوصی و دولتی کمک کند.

وی با اشاره به نقش اصناف در دوران دفاع مقدس گفت: در آن دوران تعداد زیادی از اصناف در خط مقدم جبهه در نبرد با دشمن بعثی به فوز عظیم شهادت نایل آمدند و اکثر آنها در امور پشتیبانی در کنار رزمندگان نقش اصلی در پیروزی داشتند.

این مسوول اظهار کرد: در جنگ اقتصادی کنونی که توسط دشمنان بر انقلاب اسلامی تحمیل شده، اصناف مومن و انقلابی برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری و جهش تولید که نیاز اصلی کشور است فعالیت می کنند.

رنجبر در ادامه با اشاره به راه اندازی پویش «کسبه حسینی» در کشور اظهار کرد: رزمایش توزیع کمک‌های معیشتی با عنوان «کسبه حسینی» با شعار «هر واحد صنفی یک بسته معیشتی» در ماه محرم ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 وی افزود: برابر ابلاغ دریافتی از سوی سازمان بسیج اصناف کشور مبنی بر اجرای این رزمایش، از امروز پویش «کسیه حسینی» در استان قزوین آغاز می شود. در سطح کشور باید یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی توسط کسبه و بازاریان تهیه و توزیع شود.

مسئول بسیج اصناف سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ۳۷ هزار واحد صنفی در استان قزوین وجود دارد و هر کسبه در استان یک بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومان تهیه نماید و در اختیار جامعه هدف قرار دهد. 

وی افزود: در این رزمایش تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی با دبیری بسیج اصناف، از سوی کسبه سراسر استان قزوین تهیه و بین جامعه هدف توزیع خواهد شد. این رزمایش بزرگ با هدف کمک به کارگران کم برخوردار فعال در حوزه اصناف با مشارکت اتاق های اصناف و اتحادیه های صنفی سراسر استان قزوین همچون سایر نقاط کشور آغاز می شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها