جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

توجه به مسائل آموزشی یکی از اهداف سپاه است

به گفته جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در دوران کرونا برخی از دانش آموزان از تحصیل بازماندند و در همین راستا ۲۰ هزار بسته آموزشی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۵۰۳۸۰
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ الیاس کوثری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) خبرنگاران واقعی در جهان اسلام هستند، اظهار کرد: واقعه عاشورا نمونه بارز آزادگی و اطاعت از امام و رهبر است که می‌تواند درس‌های بزرگی را برای جهان اسلام در طول تاریخ به همراه داشته باشد لذا اگر نبود روایت گری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) این درس‌ها برای آیندگان بازگو نمی‌شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اصحاب رسانه‌ گفت: استعداد، عشق و تعهد کاری ازجمله مهم‌ترین ویژگی اصحاب رسانه در کشور است که باید به آن توجه شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان از توزیع ۷۰۰ هزار بسته معیشتی تا قبل از سال ۱۴۰۰ توسط سپاه قدس گیلان خبر داد و افزود: بر اساس آمار و‌ با کمک خیرین، بسیج و پایگاه مقاومت بسیج ۷۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۱۵ میلیارد تومان در بین نیازمندان توزیع شده است.

کوثری توجه به مسائل آموزشی را یکی از اهداف سپاه در کل کشور دانست و بیان کرد: در دوران کرونا برخی از دانش آموزان از تحصیل بازماندند و در همین راستا ۲۰ هزار بسته آموزشی به ارزش ۲۱ میلیارد تومان در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

به گفته وی ۲ هزار و ۷۵۴ رأس گوسفند به ارزش هشت هزار میلیارد تومان در میان نیازمندان توزیع شده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نقش سپاه قدس گیلان در حل بحران آب در استان خوزستان را مؤثر دانست و گفت: با تلاش‌های صورت گرفته در مدت‌زمان ۴۸ ساعت ۲۳۹ تانکر آماده آب توسط سپاه قدس گیلان به استان خوزستان ارسال شد.

کوثری با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد شرایط ازدواج آسان در کشور گفت: در چند وقت اخیر ۳۰۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد تومان در بین زوج‌های نیازمند توزیع شده است.

وی از آب‌رسانی به ۷۵۶ روستای گیلان خبر داد و افزود: محرومیت‌زدایی یکی از اهداف سپاه قدس گیلان است و در همین خصوص در طول مدت ۳۰ ماه به ۷۵۶ روستای گیلان آب‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات