خبرهای داغ:
حجت الاسلام فلاحی:

یاوه‌گویی فتنه‌گران به دلیل ضربه‌ای است که از شهید همدانی خورده‌اند

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: آن چیزی که امروز موجب یاوه‌گویی و توهین فتنه‌گران به شهید همدانی شده، ضربه‌ای است که از این شهید بزرگوار خورده‌اند.
کد خبر: ۹۴۵۰۴۴۳
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در تجمع دانشجویان همدان در محکومیت هتک حرمت شهید همدانی توسط فتنه‌گران بر سر مزار شهید همدانی با بیان اینکه لازم است به کسانی که هنوز شهید همدانی را نشناختند تذکر بدهیم این روزها توهین به شهید همدانی با جریانی که در کربلا رخ داد مشابهت پیدا کرد، اظهار کرد: در حادثه کربلا بعد از اینکه دشمن بدن‌های بی‌سر شهدا را رها کردند و رفتند حضرت زینب (س) فرمودند هرچند شهدا در میان فرعونیان زمین ناشناخته باشند در نزد ملائکه آسمان شناخته شده‌اند.

وی افزود: امروز نیز باید گفت هرچند در میان فتنه‌گران شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم مبغوض هستند اما بدانند این شهدا در میان آزادگان جهان و دلدادگان نظام اسلامی و ولایت محبوب هستند و امروز هیچ کوی و برزنی نیست که در کشور سوریه یادی از شهید همدانی نکنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های شهید همدانی گفت: تمام بسیجیان و نیروهای مقاومتی که امروز در هر شهر و روستای سوریه وجود دارد مدیون حرکت‌های شهید همدانی در جبهه مقاومت بوده که ساری و جاری است و ادامه دارد.

وی با بیان اینکه آن چیزی که امروز موجب یاوه‌گویی و توهین فتنه‌گران به شهید همدانی شده، ضربه‌ای است که از این شهید بزرگوار خورده‌اند، عنوان کرد: برخورد شهید همدانی با اراذل و اوباش و جذب افراد فریب خورده و سازماندهی آنها در جبهه انقلاب، آنها را خشمگین کرده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی بیش از اندازه با فتنه‌گران با رأفت رفتار کرد و مصلحت آنها را در نظر گرفت در حالی که باید با آنها برخورد می‌شد، ابراز کرد: امروز دشمنان و فتنه‌گران بدانند که این گونه حرکت‌های آنها نه تنها ذره‌ای از محبوبیت شهید همدانی را کم نکرد بلکه به تعبیر امام معصوم که فرمود خدا را شکر دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داد، شاید لازم بود که یکبار دیگر به شهید همدانی و فعالیت‌های وی بپردازیم و خدمات این شهید والامقام را بار دیگر مرور و به جامعه معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی و ولایت این مسیر را برای ما باز کردند و این اقدام بهانه‌ای شد دوباره به ارزش‌های دفاع مقدس و مدافعین حرم بپردازیم که سرمایه‌های واقعی نظام اسلامی هستند و جامعه اسلامی از برکات شهدا استفاده می‌کند، مطرح کرد: شهدا هر چند از میان ما رفته‌اند اما مراقب ما و جامعه هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی این را بدانند که جایگاه شهدای ما بسیار بالا است و با این حرکت‌های وقیحانه این افراد که ابزار دست صهیونیست شده‌اند باعث سرافرازتر شدن و شناخته‌تر شدن شهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات