خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی است

حجت الاسلام معبودی گفت: این موضوع باید برای جامعه تبیین شود که عزت، استقلال، چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی است و این یکی از مصادیق جهاد تبیین است و تبیین ما موجب می شود که کربلایی دیگری در ایران رقم نخورد. 
کد خبر: ۹۴۵۱۱۲۹
|
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع طلاب بیان کرد: اسراییل، عربستان به ویژه بن سلمان، مراکز زیادی را برای مقابله با جمهوری اسلامی و صدها مرکز که رسالت آنها تولید محتوا و ایجاد هجمه های فکری برای جامعه ایران را ایجاد کردند.

وی گفت: هزاران شبهه امروز در فضای مجازی جهت تحریف افکار عمومی به ویژه نسل جوان از سوی اتاق های فکر آنها ایجاد شده که در جهت جنگ اراده ها شکل گرفته است و به گفته خودشان در جنگ اقتصادی، سیاسی و غیره شکست خورده اند اما به دنبال شکستن اراده مردم ایران هستیم. 

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: تحریم های زیادی علیه ایران انجام شد. در جنگ ترکیبی برای تضعیف اراده ملت هر اقدامی انجام می دهند و از این جنگ به دنبال از بین بردن یه چیز هستند. ابتدا از بین بردن اسلام ناب محمدی، که برای این منظور با شبیخون فرهنگی، به دنبال جایگزینی ضدفرهنگ ها بجای فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی هستند. هرچند که به دلیل بنیه های فرهنگ اسلامی در جامعه ایرانی هنوز نتوانسته آمد به اهداف خود دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دشمن از انتقال اسلام ناب هراس دارد.‌ مقابله با حجاب و عفاف زن ایرانی، ترویج بی غیرتی در بین مردان از پیامدهای اسلام هراسی دشمن است. جنگ اراده ها از طریق مسایل فرهنگی به دنبال کمرنگ کردن اسلام ناب محمدی است. 

وی با اشاره به دومین هدف دشمن در جنگ ترکیبی یا اراده ها عنوان کرد: از بین بردن استقلال جامعه ایرانی دومین هدف دشمن در برپایی جنگ اراده هاست. استقلال ملت نکته مهمی است که از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن به دنبال تضعیف و از بین بردن آن در جامعه ایران است. در حالی که رهبر معظم انقلاب، در بیانیه گام دوم، استقلال را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی می نامند. 

حجت الاسلام معبودی در ادامه اضافه کرد: سومین هدف، مخالفت با ایجاد ایران قوی است‌. اینکه متاسفانه در دولت گذشته بحث برجام مطرح شد، کشور را گرفتار کرد و این امر موجب خسارت بزرگ به کشور شد. برجام چندین زنجیر به دست و پای کشور بسته است و امروز تمام همت دولت بر این است که بتواند این زنجیرها را بگشاید. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: باید مراقب باشیم که توسعه و موفقیت کشور در پرتو اسلام ناب محمدی است و این موضوع باید برای جامعه تبیین شود که عزت، استقلال، چشم انداز ایران قوی در پرتو اسلام ناب محمدی است و این یکی از مصادیق جهاد تبیین است و تبیین ما موجب می شود که کربلایی دیگری در ایران رقم نخورد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها