خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رسانه، می تواند بازدارنده و یا جریان ساز باشد

حجت الاسلام مومن عنوان کرد: قدرت رسانه در حدی است که می تواند اهداف بزرگ یک کشور را تخریب کند و یا می تواند پرچم یک کشور را بالا ببرد.
کد خبر: ۹۴۵۱۶۱۸
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶

قروین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین،  به همراه حجت الاسلام حسین مومن مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و هیات همراه به مناسبت هفته خبرنگار با مجموعه خبرگزاری بسیج قزوین دیدار کردند.
حجت الاسلام حسین مومن در این دیدار با اشاره به سخن آیت اله جوادی آملی در حوزه رسانه مبنی بر اینکه اگر خدا در عصر حاضر پیامبری مبعوث می کرد، بی شک معجزه آن پیامبر«رسانه» بود بیان کرد: قطعا رسانه از معجزاتی است که امروز قادر است  اقدامات مهمی را به ظهور و بروز برساند.
وی گفت: قدرت رسانه در حدی است که می تواند اهداف بزرگ یک کشور را تخریب کند و یا می تواند پرچم یک کشور را بالا ببرد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: در کشور از سوی سپاه و بسیج اقدامات بسیار مهمی انجام می شود و این وظیفه رسانه است که می تواند امروز این امور را بارور نماید و با صداقت و رعایت امانت،این اقدامات موثری و مهم را به اطلاع جامعه برساند.
حجت الاسلام مومن با اشاره به جریان جسارت به جایگاه شهید همدانی از سوی سران فتنه عنوان کرد: یکی از بهترین دستاوردهای نظام و ملت این بود که مجددا شهیدی را زنده کردیم و دشمن هرگز نمی تواند این جایگاه بلند و رفیع را تخریب کند چرا که شهادت در فرهنگ ایرانی از تقدس و جایگاه ویژه ای برخوردار است.
وی با اشاره به بازتاب اعمال انسان در آخرت و اینکه در روز قیامت سه سوال از انسان پرسیده می شود افزود: در روز قیامت سه سوال از امور انسان پرسیده می شود که امور را «برای چه کسی، چرا و چگونه» انجام دادید. لذا این سه سوال سرلوحه امور رسانه ها و خبرگزاری بسیج باشد و در هر پیامی که ارسال می کنید این سه مورد را ملاک قرار دهید و قطعا خداوند به قلم شما یاری می رساند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها