به همت پایگاه کوثرحوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه دره شهر؛گزارش تصویری

برگزاری یادواره شهدای پایگاهی شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی

به همت پایگاه کوثرحوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه دره شهر یادواره شهدای پایگاهی(شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره ) به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۳۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت پایگاه کوثرحوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه دره شهر یادواره شهدای پایگاهی(شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره ) به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه دره شهر با اشاره به افتخارات وجان فشانی وازخودگدشتگی شهدا بخصوص شهدای امنیت گفت : امروز گرد هم آمده ایم که یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم، شهدایی که با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ما به جای گذاشته اند.

وی افزود : هر ملتی و هر کشوری برای خودش تاریخ و افتخاراتی دارد که آن داشته هارا به رخ دیگران میکشد، نظام جمهوری اسلامی از زمان انقلاب به بعد یکی از ماندگارترین و افتخار آورترین دوران را، دوران دفاع مقدس می باشد، تا زمانی که یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم تنها دوران دفاع مقدس بود و این مهم حاصل نشد مگر بر پایه اعتقاد و همت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس.

وی اظهار داشت: شهدای ما خود تاریخ اند که باید تفسیر شوند شهدایی چون شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره و... این شهدا باید به همه شناسانده شوند و ما به این شخصیت ها مدیون هستیم.

در این برنامه رئیس اداره ثبت اسناد ،رئیس اداره بهزیستی ،رئیس پلیس  نیروی انتظامی شهرستان ،رئیس کلانتری  ،وامام جماعت مسجد جامع و هم چنین رئیس اداره روستایی وعشایری شهرستان وسایر افراد ادارات وعموم‌مردم دربرنامه یادواره شرکت کردند.

ارسال نظرات