خبرهای داغ:

برپایی اردوی جهادی در آبادان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری آبادان از برپایی اردوی جهادی با مضمون ساخت و تعمیر منزل نیازمند توسط بسیجیان جهادی پایگاه شهید اسدالله بهرامی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۵۴
|
۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار بسیج از ساخت و تعمیر یک منزل متعلق به خانواده نیازمند، توسط بسیجیان زحمتکش پایگاه شهید اسدالله بهرامی اطلاع داد و افزود: آنچه انقلاب اسلامی به مردم ما داد، فرهنگ جهادی بود، فرهنگ جهادی در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها به‌کار می‌آید و در زمینه کارهای ساخت وساز و تعمیر منازل و امثال اینها هم از اوّل انقلاب، روح و فرهنگ جهادی وارد میدان شد، خودِ انقلاب دستگاههایی را به‌وجود آورد که در ذاتشان حرکت و جوشش انقلابی و سریع و جهادی وجود داشت، این ورود در صحنه کار و ابتکار، این کمک‌رسانىِ انبوه، مخصوص ملتی است که دل او از حرکت جهادی گرم است و جوشش جهادی در دل او وجود دارد.

موسوی افزود: این همان روحیه بسیجِ دوران دفاع مقدّس است؛ این همان روحیه سنگرسازان بی سنگرِ جهاد سازندگی است که غسل شهادت میکردند، روی بولدوزر مینشستند تا خاکریز بزنند. ما این روحیه را باید حفظ کنیم. این روحیه با کار علمی و نظم تشکیلاتی هیچ منافاتی ندارد.

 

وی با بیان اینکه یکی از جلوه‌های تحقق نماد مردم سالاری دینی حل مسائل مردم است، اذعان کرد: بسیج به عنوان پاره تن مردم هیچ گاه مردم را فراموش نخواهد کرد، و همان طور که تاکنون ثابت کرده است در تمام عرصه‌ها با گوش به فرمان بودن منویات مقام معظم رهبری برای مردم جانفشانی خواهد کرد و این راه پرتلاش ادامه خواهد یافت.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای ذوالفقاری بیان کرد: اردو‌های جهادی بسیج که متجلی‌ کننده تفکر بسیج و بسیجی و روحیه جهادی در میدان حل مسئله محسوب می‌شود، درسی است که ما از دوران دفاع مقدس گرفته‌ایم.

وی عنوان کرد: از سال ۱۳۷۹ تدبیر رهبر معظم انقلاب بر این قرار گرفت که بسیج سازندگی شکل گیرد؛ شکل‌گیری بسیج سازندگی بر مبنای اردو‌های جهادی بود که به‌صورت خودجوش در آن سال در کشور اتفاق افتاده بود. حضرت آقا فرمودند بسیج سازندگی شکل بگیرد و چتر حمایتی خودش را روی این اردو‌ها باز کند و از آن سال تاکنون اردو‌های جهادی در حجم بسیار بالا توانسته‌اند خدمتگزار مردم باشند.

وی با بیان اینکه بسیج امروز پیشرو و پیش‌برنده و تحت تدابیر مقام عظمای ولایت عمل می‌کند گفت: جهادگران در نسل دوم انقلاب اسلامی به‌عنوان فرزندان خلف پدران خود در جهاد سازندگی تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم برطرف شود. قدم‌های استوار گروه‌های جهادی که در راستای محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات مؤمنانه و حل مسائل در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها برداشته می‌شود، نشان می‌دهد که آن‌ها جانانه پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی جهت خدا قوت به بسیجیان پایگاه بهرامی به مکان رفته واز این حرکت جهادی آنان تقدیر وتشکر کردند.

برچسب
اردو‌جهادی، بازسازی خانه، محرومیت زدایی، بسیج سازندگی،

ارسال نظرات
پر بیننده ها