خبرهای داغ:
نماینده جنبش‌ اسلامی فلسطین در ایران:

حمایت های سردار سلیمانی غزه را به پایگاه پیشروی مقاومت تبدیل کرد

ابوشریف گفت: مقاومت فلسطین قدرت خود را از حاج قاسم سلیمانی دارد و مردم فلسطین نه تنها از طرف غرب بلکه  از سوی برخی حکام کشور‌های اسلامی محاصره شده اند و حاج قاسم سلیمانی این محاصره را شکست.
کد خبر: ۹۴۸۲۶۳۳
|
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵


به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی، دکتر ناصر ابوشریف امروز (۱۹ دی) در حسینیه ثارالله ستاد سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: حزب الله امروز به یک خطر راهبردی و استراتژیک برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه جمهوری اسلامی برای رسیدن به استقلال، عزت و کرامت مشکلات بسیاری را تحمل کرد، افزود: جمهوری اسلامی توانسته وحدت را میان امت اسلامی ایجاد کند و بر نقشه‌های جهان غرب پیروز شود.



وی بیان کرد: غرب جنگ‌های بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته بود و پیروزی‌های جمهوری اسلامی بر غرب ادامه خواهد داشت و پیروزی نهایی نزدیک است.



ابوشریف با تاکید بر اینکه پیروزی بر رژیم صهیونیستی یک پیروزی جهانی خواهد بود، ادامه داد: این پیروزی محقق خواهد شد و جمهوری اسلامی به یک کشور پیروزمند تبدیل خواهد شد.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در خصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک فرد مثال زدنی و نماد وحدت بودند و ایشان اصلا افراط گرا نبودند و اجازه تفرقه افکنی نمی‌دادند.



وی در ادامه عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی همواره به دنبال کسب پیروزی برای دولت اسلامی بود و از صفات ویژه و ممتازی برخوردار بودند و جوانان باید از اخلاق و سیره زندگی ایشان الگوبرداری کنند و یک الگوی تمام عیار برای مجاهدان راه خدا بودند.



ابوشریف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نقش بزرگ و ارزنده‌ای در مسئله فلسطین ایفا کرد، افزود: مقاومت فلسطین قدرت خود را از حاج قاسم سلیمانی دارد و مردم فلسطین نه تنها از طرف غرب بلکه  از سوی برخی حکام کشور‌های اسلامی محاصره شده اند و حاج قاسم سلیمانی این محاصره را شکست.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی در زمان حیات خود پشت سر مقاومت مردم فلسطین ایستادند و به آرمان‌های اسلامی خدمت گذاری کرد.



وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی شخصیت ارزنده‌ای بود، گفت: با حمایت‌های حاج قاسم سلیمانی، مقاومت موفق به ساخت موشک‌هایی با بُرد ۲۰۰ کیلومتر شد و غزه امروز به پایگاه پیشرو مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.



ابوشریف در ادامه تاکید داشت: حاج قاسم سلیمانی تاکید ویژه‌ای بر موضوع وحدت اسلامی داشتند و با تمام وجود بین نیرو‌ها و افراد مودت و همدلی ایجاد می‌کردند.



نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی قطب وحدت بود، گفت: حاج قاسم یک الگوی واقعی و یک انسان مسلمان و رزمنده بود و امیدواریم در زیر سایه ولایت فعالیت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها