خبرهای داغ:
توسلی:

سپاه بخشی از حاکمیت ما است/ اتحادیه اروپا با اقدام اخیر خود به حوزه حاکمیتی ما تعرض کرده است

همدان-عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اتحادیه اروپا گفت: سپاه بخشی از حاکمیت ما است اگر اتحادیه اروپا اقدامی انجام داده به قانون اساسی و حوزه حاکمیتی ما تعرض کرده است.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۲۴
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح الله توسلی با اشاره به اقدام پارلمان اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: سپاه بخشی از حاکمیت ما است یعنی بخشی از تامین امنیت ملی به سپاه واگذار شده و در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است، و اگر اتحادیه اروپا اقدامی انجام داده به قانون اساسی و حوزه حاکمیتی ما تعرض کرده است.

وی بیان کرد: خود اروپایی‌ها نیز می‌دانند که زمانی که انگلیس به جنوب عراق آمد و عراق را اشغال کردند، آن جریانی که با داعش جنگید و در عراق با تروریست‌ها مقابله کرد، سپاه بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هزاران شهید در حوزه مقاومت تقدیم کرده است، گفت: تروریست فقط با ما مشکل ندارد با اروپایی‌ها نیز مشکل دارد؛ در جریان تحولات لبنان به چند کلیسا تعرض کردند و این سپاه و جریان مقاومت بود که از آنها حمایت کرد.

وی ادامه داد: اگر قرار است آنها سیاه و سفید را کنار هم بگذارند شک نکنند که ضرر می‌کنند؛ نمی‌شود نیروی قدرتمندی همانند سپاه که با تروریست مقابله کرده است نامش را در کنار گروه‌های تروریستی گذاشت.

توسلی بیان کرد: اروپایی‌ها رفتارشان پر از این تناقضات است، منافقان را در کشورشان مورد حمایت قرار می‌دهند به آنها پایگاه می‌دهند یعنی به گروهی که 17 هزار شهید از ما گرفت، کمک می‌کنند اما سپاه پاسداران را که همواره با تروریست مقابله کرده است در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها رفتار سیاسی‌ای انجام می‌دهند که تبعات امنیتی آن را نمی‌فهمند؛ قطعا عقلای اروپا اجازه نمی‌دهند که این طرح تصویب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات