دانشجویان نیکشهری به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شدند

اردوی راهیان نور دانشجویان بهترین و مهمترین فرصت برای تحقق جهاد تبیین خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۲۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سرهنگ پاسدارحسین نکوئی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیکشهرگفت: اردوی راهیان نور ضروری است چرا که احیا کننده فرهنگ شهادت مقاومت و به شکلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی می‌تواند باشد امروز که در تمام اطراف جمهوری اسلامی جنگ و ناامنی بیداد می‌کند اردوی راهیان نور می تواند مسبب شکر این نعمت مجهول یعنی امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را به جا آورده و از آن پاسداری کند.

وی افزود: آری در کشوری که خود هدف صهیونیسم و استکبار داعش و... است به حمدلله امنیت به شکلی مثال‌زدنی حاکم است اما این را مرهون خون شهدا و ایثارگری های آنها هستیم در حقیقت خون شهدا اطفاء کننده ی آتش ناامنی‌ها بوده و امروز یاد شهدا حافظ امنیت کشور است.

امید یوسفی، رئیس دانشگاه آزادنیکشهرضمن تشکرازبسیج دانشجویی وسپاه نیکشهردرخصوص برنامه ریزی واعزام دانشجویان بسیجی به مناطق جنگی جنوب افزود: طبق پیش‌بینی انجام‌شده۴۰ نفر در این اعزام شرکت خواهندکرد.

وی ازطرح یک روحانی و یک مداح در اتوبوس در این اردو نامبرده ومتذکر شد، در راهیان نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این دوره موضوع جهاد تبیین نیز توجه ویژه خواهد شد و می‌تواند همچون کارگاه تخصصی جهاد تبیین عمل کند.

یوسفی مطرح کرد:راهیان نور دانشجویی می توان رویکرد امیدآفرینی در بین دانشجویان را افزایش دهد و با دیدن مناطق جنگی و خاطرات شهدا بدانند انقلاب با چه خون هایی به اینجا رسیده است و به این موضوع واقف خواهند شد.

ارسال نظرات