خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبیین حیله های دشمن برای جوانان سبب می شود جامعه از فتنه ها مصون بماند

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی گفت: وقتی جامعه مکرر از حیله ها و مکر ها ببینند، شاید در ابتدا جوانان دچار آسیب شوند اما اگر تبیین شود، همین جوانان بهترین نیرو برای پاسخگویی به دشمنان می­شوند.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۹۶
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با کارکنان سازمان اطلاعات سپاه انصارالرضا(ع) استان، گفت: از حدود ۴۰۰ سال قبل که اروپای استعمارگر که قدمش به مناطق دیگر باز شد و از ۲۰۰ سال قبل که طرح و برنامه برای تصرف کشورهای اسلامی باز کرد، برای سلطه در جهان و تصرف منابع و ثروت جهان، در یک شرایط نا آگاهی و کم آگاهی ملت ها، همه ی ساز و کارهای خود را برای آینده ترسیم کردند.

وی افزود: استعمارگران یک ظاهر دارند اما چند برابر آن ظاهر مسائل نهفته و پنهان دارند، در طول تاریخ از دوره جنگ های صلیبی و وحشی گری های اروپایی ها، از شکنجه هایی که انسان ها را در روغن زیتون می سوزاندند، در دوره جدید هم کارشان دخالت در امور کشورهای دیگر، ایجاد اختلاف، غارت فرهنگ مردم، از میان برداشتن انسان های کارآمد و فرهیخته ظاهر کارشان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه باطن غرب از ظاهرش خطرناک تر است، گفت: جنگ های جهانی را با تلفات ۲۰۰ میلیون نفری را همین افراد راه انداختند، حمایت از انسان های بی فرهنگ در هر جایی، از دوران هایی که بر هندوستان حاکم بودند تا زمانی که از صدام حمایت کردند، در مقابل چشم همگان ۸۰ سال است که مردم فلسطین را می کشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: کارهای پنهانی غرب، همان جنگ ترکیبی است، همان جنگ شناختی است، از یک جایی ضربه ها را شروع می­کنند و از هر ابزاری استفاده می­کنند دیگر پاسخش یک جبهه متشکل از آتش و نقطه مقابل نیست، بلکه تمامش کشف و بیداری میخواهد که شما متصدی این امور هستید.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: وقتی جامعه مکرر از حیله ها و مکر ها ببینند، شاید در ابتدا جوانان دچار آسیب شوند اما اگر تبیین شود، همین جوانان بهترین نیرو میشوند برای پاسخگویی به دشمنان، لذا کار شما خیلی کار با برکتی است، چراکه روشنگری است، نوعی جهاد تبیین است، اگر دشمن طرحی زده باید این مسئله روشن شود و این مسئله را شما حل می کنید.

وی افزود: گذر زمان به نفع اسلام است، بدترین نوع استضعاف، استضعاف فکری و سیاسی است چرا که اگر جامعه ای از نظر فکری ضعیف شود همه چیز آن جامعه رفته است، اما این فتنه ها باعث می شود که جوانان بیدار باشند و آینده را تضمین می کند، اما باید شما حواستان جمع باشد، این مسئله آماده سازی برای فرج جهانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها