خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین گفت :

یوم‌الله ۱۲ فروردین نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران است

سرهنگ حیدری گفت:با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۳۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳

قزوین ؛ به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : یوم‌الله ۱۲ فروردین، طلیعه استقرار نظام جمهوری اسلامی و سرآغاز حاکمیت مردم‌سالاری دینی به معنای واقعی کلمه، نظامی متکی به مردم با هندسه عمومی جامعه اسلامی است. یوم‌الله ۱۲ فروردین نقطه عطف مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و بلکه ملل مظلوم و مستضعف و حق‌طلبان جهان است.

سرهنگ حیدری در ادامه افزود : 12 فروردین یکی از روزهای تاریخی و مهم ایران اسلامی است، در این روز با رای اکثریت قاطع مردم، نظام سیاسی کشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر یافت.در 12 فروردین 1358 ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) در پایان بیان کرد : ملت مقاوم و غیور ایران در این روز ماندگار و بیادماندنی با قاطعیت بر استقرار جمهوری اسلامی رای دادند و شعار استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی را عملی کردند.
در این روز تلاش های استقلال طلبی و اسلام خواهی ملت وفادار ایران به ثمر رسید و آحاد مختلف جامعه با حضور کم نظیر در یک همه پرسی ، اجرای احکام الهی را خواستار شدند و بر استبداد و دیکتاتوری شاهنشاهی خط بطلان کشیدند.

انتهای پیام ۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها