صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - 25 May 2023
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشد، گفت: امروز وظیفه خبرنگاران بسیار مهم است.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۹۰
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

سرهنگ علی مختاری معین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت «محمد صارمی» به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری یک حرفه و هنر است، افزود: هر جا که خبرنگاران حضور داشته باشند به طور قطع امنیت سلامت و حفاظت از جامعه شکل می‌گیرد و اگر این حوزه محدود شود  شاهد  شکل‌گیری هزاران فساد و مشکلات مختلف در جامعه خواهیم بود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان حضور خبرنگاران در انعکاس اخبار در تمام عرصه‌های مختلف در سطح جامعه را منشأ خیر و برکت دانست و گفت: بی‌تردید کارکرد رسانه‌های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی دستگاه‌های اجرایی بی‌نظیر و بی‌بدیل و غیرقابل انکار است.

وی افزود: امروز رسالت خبرنگاران انقلابی جنگ  با ابر رسانه‌های جبهه کفر جهانی است که در این نبرد سهمگین باید با تفکر جهادی حیله و تزویر رسانه‌های  وابسته به نظام سلطه را خنثی کنند.

مختاری با اشاره به اینکه خبرنگاران طلایه‌داران و تلاشگران و سفیران مجاهد در عرصه اطلاع‌رسانی هستند، افزود: رسالت اصحاب خبر و رسانه متأثر از ذوق تلاش و احساس وظیفه است.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر گرامی اسلام(ص) که فرمودند حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس عنوان کرد: حق‌گویی و مطالبه‌گری حق توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ و فداکاری در عرصه فرهنگی است و باید قدردان آن باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: خداوند در قرآن کریم به قلم قسم خورده است و همین قلم‌های خبرنگاران است که در راستای هدایت‌گری جامعه و نشان دادن راه و به ویژه در هدایت مردم به سوی خیراندیشی در جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار باید در مسیر حفظ ارزش‌های اسلامی و هدایت جامعه به سوی اخلاق باشد، افزود: امروز وظیفه خبرنگاران بسیار مهم است.

مختاری ابراز داشت: در جایی که سلامت خانواده در معرض تهدید و خطر قرار می‌گیرد این خبرنگاران هستند که می‌توانند در این زمینه با تلاش خود جامعه را به سوی گمراهی کشانند و یا می‌تواند جامعه را به سوی سعادت و سرافرازی برساند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با انتشار اخبار امیدوارکننده روحیه امید و پویایی را به جامعه هدیه کنند، اظهار داشت: صاحبان رسانه و خبرنگاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی صحیح و درست همراه با فکر و تحلیل آثار مثبت و ارزشمندی را به جامعه هدیه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات