صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 21 May 2023
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد
همدان-مسئو ل سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زن در راستای ارتقا سطح فرهنگی جامعه گفت: تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای فاطمی بزرگ‌ترین وظیفه سازمان بسیج است.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

فرزانه رضیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و هفته زن و روز مادر برنامه‌های ویژه‌ای توسط سازمان بسیج جامعه زنان با مشارکت نواحی برگزار شد.

وی افزود: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرها و روستاها در این ایام الله اقدام به برگزاری دیدار با خانواده معزز شهدا، نشست‌های بصیرتی، مسابقات علمی، فرهنگی، نمایشگاه های دستاوردها و توانمندی‌های زنان، دستاوردهای انقلاب و مشاغل خانگی بانوان و آگاهی دادن نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ انقلاب، تبیین و ترویج آرمان‌های این نهضت و آرمان‌های فاطمی برای نسل جوان و شناخت اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی بود.

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل‌های جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر و مناسبت‌های مختلف فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فاطمی و آرمان‌های شهدای گرانقدر است.

رضیان تأکید کرد: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب و حس و حال آن دوران را به نسل‌های بعدی انتقال دهند.

وی بیان کرد: برگزاری جشن انقلاب باعث می‌شود جوانان و نسل‌های حاضر با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند و حرکت خود را بر مسیر اعتلا، بالندگی و سربلندی کشور و انقلاب ترسیم کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای فاطمی بزرگ‌ترین وظیفه سازمان بسیج است بنابراین فرماندهان باید سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و نحوه برخورد آن حضرت به عنوان همسر، مادر و چگونگی ایفای نقش به عنوان مدافع ولایت در اخلاق و دین به عنوان معلم را برای زنان و بانوان جامعه بیان و معرفی کنند تا بیشتر با سبک زندگی و سجایای اخلاقی آن حضرت آشنا شوند.

وی ضمن تاکید بر لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زن در راستای ارتقا سطح فرهنگی جامعه افزود: در بسیج جامعه زنان فعالیت‌‌ها بیشتر حول محور آموزش و افزایش سطح آگاهی و توانمندسازی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه بوده و هست.

رضیان با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی، تبیین شخصیت همه جانبه حضرت زهرا(س)، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تحکیم و تعالی خانواده نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد در قالب برنامه پویش «مادر به خانه برمی‌گردد»، توسعه مشاغل خانگی و ارتقای مهارت‌های زندگی از جمله مهمترین برنامه‌های محوری دهه فجر و هفته گرامیداشت زن بود که برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات