خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد

لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زن

همدان-مسئو ل سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زن در راستای ارتقا سطح فرهنگی جامعه گفت: تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای فاطمی بزرگ‌ترین وظیفه سازمان بسیج است.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۸۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زنفرزانه رضیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی و هفته زن و روز مادر برنامه‌های ویژه‌ای توسط سازمان بسیج جامعه زنان با مشارکت نواحی برگزار شد.

وی افزود: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرها و روستاها در این ایام الله اقدام به برگزاری دیدار با خانواده معزز شهدا، نشست‌های بصیرتی، مسابقات علمی، فرهنگی، نمایشگاه های دستاوردها و توانمندی‌های زنان، دستاوردهای انقلاب و مشاغل خانگی بانوان و آگاهی دادن نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ انقلاب، تبیین و ترویج آرمان‌های این نهضت و آرمان‌های فاطمی برای نسل جوان و شناخت اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی بود.

وی با تأکید بر ضرورت آشنایی نسل‌های جدید با دستاوردهای انقلاب اسلامی افزود: دهه فجر و مناسبت‌های مختلف فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی نسل جوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی و فاطمی و آرمان‌های شهدای گرانقدر است.

رضیان تأکید کرد: فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌ها باید از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب و حس و حال آن دوران را به نسل‌های بعدی انتقال دهند.

وی بیان کرد: برگزاری جشن انقلاب باعث می‌شود جوانان و نسل‌های حاضر با انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند و حرکت خود را بر مسیر اعتلا، بالندگی و سربلندی کشور و انقلاب ترسیم کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تبیین و ترسیم اندیشه‌های والای فاطمی بزرگ‌ترین وظیفه سازمان بسیج است بنابراین فرماندهان باید سبک زندگی حضرت فاطمه(س) و نحوه برخورد آن حضرت به عنوان همسر، مادر و چگونگی ایفای نقش به عنوان مدافع ولایت در اخلاق و دین به عنوان معلم را برای زنان و بانوان جامعه بیان و معرفی کنند تا بیشتر با سبک زندگی و سجایای اخلاقی آن حضرت آشنا شوند.

وی ضمن تاکید بر لزوم اعتباربخشی به جایگاه زنان به عنوان ولایت اجتماعی زن در راستای ارتقا سطح فرهنگی جامعه افزود: در بسیج جامعه زنان فعالیت‌‌ها بیشتر حول محور آموزش و افزایش سطح آگاهی و توانمندسازی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه بوده و هست.

رضیان با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی، تبیین شخصیت همه جانبه حضرت زهرا(س)، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تحکیم و تعالی خانواده نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: آزادسازی زنان زندانی جرایم غیرعمد در قالب برنامه پویش «مادر به خانه برمی‌گردد»، توسعه مشاغل خانگی و ارتقای مهارت‌های زندگی از جمله مهمترین برنامه‌های محوری دهه فجر و هفته گرامیداشت زن بود که برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات