صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 31 May 2024
همدان-جانشین وزیر دفاع گفت: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جزء برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۲۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سیدمهدی فرحی امروز در یادواره ۱۵۰ شهید گرانقدر ارتش شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۸۵۶ شهید شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهدا برای ما اسوه وچشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می‌دهند، آنها با خدا معامله کردند، از جان و مال خود گذشتند و فنای الی الله و در راه خدا ذوب شدند.

وی افزود: شهدا در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند، آنها ستارگان درخشانی هستند که به برکت خونشان بعد از ۴ دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده و به برکت خونشان امنیت و اقتدار کشورمان در منطقه روز به روز بیشتر می شود چراکه شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده‌اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود.

جانشین وزیر دفاع با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم، گفت: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می‌پروراندند.

وی بیان داشت: به لطف خدا و با رشادت شهدای عزیز نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند و امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهبادی جزء برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ما است.

سردار فرحی افزود: این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.

وی گفت: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

* رونمایی از دستاوردهای ماهواره‌ای و هوا و فضا موجب حیرت دنیا خواهد شد

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

سردار فرحی گفت: دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد، دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را بر علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم.

وی افزود: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

جانشین وزیر دفاع گفت: امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت و راه‌شناسی و با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم و در کربلای امروز با بصیرت کامل حسین و یزید زمان خودمان را بشناسیم و در راه حق و حقیقت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات