صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 01 June 2024
همدان-فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: همزمان با هفته بسیج ۱۵سری جهیزیه از طرف بسیج سازندگی تهیه و بین نوعروسان نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۹۵۵۴۹۹۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی‌اصغر فارسی در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: برای راه‌اندازی کارگاه قالیبافی در امامزاده عبدالله(ع) ۳ میلیارد ریال اعتبار و برای ساختمان حوزه مقاومت امام سجاد(ع) و حضرت معصومه(س) سامن به صورت مشترک ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: برای ساخت سه باب منزل مسکونی محرومان ۱۲ میلیارد ریال اعتبار و غسالخانه روستای شیرین‌آباد نیز ۷۵۰ میلیون ریال توسط بسیج سازندگی و ۷۵۰ میلیون ریال توسط اهالی هزینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ادامه داد: عملیات اجرایی سه باب غسالخانه در سه روستاهای ملایر نیز همزمان با هفته بسیج با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در این هفته ۱۵ سری جهیزیه از طرف بسیج سازندگی تهیه و بین نوعروسان نیازمندان توزیع می‌شود که ارزش هر سری جهیزیه ۵۰۰ میلیون ریال و در مجموع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

فارسی با بیان اینکه در هفته بسیج بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه توسط ۲۳۲ پایگاه بسیج، ۲۰ قشر بسیج و ۱۷ حوزه مقاومت بسیج تدوین و اجرا خواهد شد، افزود: تمامی برنامه‌های هفته بسیج مردمی بوده و با هدف خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم طراحی شده است.

وی دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدای گمنام امامزاده عبدالله (ع)، دیدار با امام جمعه ملایر، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی با موضوع دستاوردهای بسیج و تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات، برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج عنوان کرد.

* اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: در هفته بسیج برگزاری یادواره‌های خانگی شهدا، اردوهای فرهنگی، راهیان پیشرفت و راهیان نور و اعزام ۱۲۰ دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب از سه منطقه آموزشی سامن، جوکار و ملایر پیش‌بینی شده است.

وی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج به اجرای نمایش‌های پاتوقی و خیابانی توسط هنرمندان بسیجی، سرکشی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت و پیشکسوتان بسیجی، برگزاری صبحگاه مشترک گروه‌های جهادی و رژه اقتدار با حضور موتورسواران در سطح شهر، پویش نذر خون و برگزاری مراسم تجلیل از جهادگران عرصه پزشکی و درمان و برگزاری مراسم عصر شعر اشاره کرد.

فارسی گفت: در این هفته کلینیک سیار دامپزشکی توسط بسیج هنرمندان در سطح روستاها برای خدمت‌رسانی به مردم دایر و اردوهای جهادی پزشکی در مناطق محروم همراه با دارو در روستاهای بخش جوکار برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری یادواره‌های شهدا در هفته بسیج اشاره کرد و افزود: همایش اقتدار بسیجیان و حماسه پنجم آذر به دلیل همزمانی آن با دیدار بسیجیان با رهبر معظم انقلاب، روز سوم آذر با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان و همه اقشار بسیج در مسجد جامع با سخنرانی فرماندار ویژه ملایر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزاری اردوی‌های راهیان پیشرفت و بازدید دانش‌آموزان از مراکز تولیدی و صنعتی، حضور ۴۰ نفر از نخبگان و مخترعان بسیجی در مراسم تجلیل از بسیجیان علمی استان همدان و افتتاح مرکز رشد علمی و پژوهشی را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در ملایر برشمرد.

وی همچنین به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و مقاومت مردم بی‌دفاع غزه اشاره کرد و گفت: ایستادگی و مقاومت مردم غزه در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی برگرفته از فرهنگ بسیجی است که هر روز بیشتر خود را نشان می‌دهد.

فارسی بسیج را امید ملت ایران و مسلمانان آزاده جهان دانست و گفت: بدون شک فرهنگ و تفکر بسیجی، پیروزی‌های جبهه مقاومت را رقم می‌زدند و مردم غزه پیروز قطعی این میدان هستند.

انتهای پیام/

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات